Saturday, August 1, 2009

mAin teKa teKi

sOalaN

a) Apa beza kacang panjang dengan seluar panjang??


B) Banyak-banyak mi, mi ape yang takleh di makan??

C) Ada orang ni nak naik bas.Dia ada 50 sen saja. Tambang bas ke tempat dia nak pegi tu 60 sen. Mcm mana dia nak pegi tempat tu?

D) Pak Ali ada sebuah ladang, tetapi die nak tanam 2 jenis pokok iaitu getah dengan koko. Untuk memenuhi cita-citanya dia pun tanamlah pokok getah separuh dan pokok koko separuh, Soalannya pokok ape tumbuh dulu?

E) Burung ape yg boleh berdiri, boleh baring tetapi tak boleh duduk ?

F) Tersebut kisah,ada seorang wanita yg menamakan anaknya nama FATIMAH, kenapa ?

G) Macam mana nak pegi haji kalau duit tak de?


Jawapan, scroll down. Tapi fikir ler dulu

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jawapan:

A-Seluar panjang kalau dipotong jadi seluar pendek, tapi kacang panjang kalau dipotong tetap namanye kacang panjang aaa...

B. Misai

C. Dia buat muka seposen je..50 sen + 10 sen=60 sen

D. Dua2 tak tumbuh pasal Pak Ali tanam separuh jek..

E. Penguin

F. Sebab anak tu perempuan..huar..huar..huar

G. Jangan isap rokok. Duit tu kalau kumpul sehari RM5, setahun dah RM 1,800. 10 tahun dah dapat RM 18,000. Dah boleh pegi haji. ..Lagi.. kurangkan pakai hp..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...