Thursday, April 1, 2010

nAk buaT contest?


Salam alaik kepada semua sahabat2 bloggers..

Entry ni adalah entry yang teringkas mungkin saya cuba buat..Bukan ape, sejak kebelakangan ni, saya sebok sgt. Esok adalah test yang terakhir before finale menjelma.

So, untuk pengetahuan, saya berblog baru 8 bulan..tak sampai lagi stahun.Tapi alhamdulillah, tadi saya tgk followers saya dah 500.

Oleh sebab ramai yang minta untuk saya organize satu contest, so saya nak tegaskan kat sini insyAllah dalam masa yang terdekat ni, akan ada contest yang pertama dari blog nie..So,harap kalian semua sabar menunggu,,heheheh.

jenis contest?mmm..yang pastinya bukan contest mengarang cerita..huhu

p/s: gambar tak da kaitan.

11 comments:

SweetyMui2 said...

cant wait..heee

nursarah said...

im waiting...

kanip mito san said...

aku nak join

intan.dayana said...

wahh!! sudah 500followers..hebatlah!

hans said...

wah...nak wat contest juga...jgn wat time aku wat...hahahaha
ko wat contest apa?
aku suka mengarang cerita jer

B.E.R.Y.S said...

waahhh!! contest apakah agaknye??? hurmmm

.::WaNiE::. said...

haa jangan buat susah2 tauuuuu

terror kau, aku dah blogging since 2007follower baru 100+ hehehe

sUB™ said...

erm.
kontest teka jawapan microp ke mr potter?
(^^)
:p

a1zudd1n said...

contest ramalan soalan final..macam best..

あぶる じろ said...

ak nk join,, leyh x?
hahaha

job said...

avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,情色

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...