Saturday, May 29, 2010

15 Gambar Terbaik National Geographic Photo

Adakah yang ini?heheh
Salam kepada rakan2 bloggers..

Perhatian, ini sebenarnya gambar yang saya amik...Percaya tak? Betul la...takkan nak tipu kot..gambar ni saya amik dari satu laman web..huhuh..So kira amik la jugak..hehehe..

Imipian sebagai beginner photographer macam saya adalah mendapat satu gambar yang betul2 terbaik..Tapi ingat, bak kata2 photographer otai, dalam 100 keping gambar, hanya 1 atau 2 keping saja yang betul2 cantik...Tapi masing2 la..penyataan ni mungkin bersifat subjektif..ok..So, kalau nak g photoshoot, amik la gambar banyak2 sikit..Tak rugi aih sebab sekrang ni dah tak guna filem..So, tembak je la...

Ok, tampa membuang masa lagi..Layan je la gambar terbaik dari national Geographic untuk tahun 2009.

















17 comments:

puteri ternoneng said...

subhanallah...

pic2 ni sume mmg sgt3 cantek ;))

Lepat Pisang said...

semua gambar memang cun habis!national geographic memang hebat!

Kairel Keflee said...

cun bro..

Adha said...

unik...:)

armin yosh said...

kagum seyh..mmng superb lah !

Anzur Anuar said...

cantek!
Myblog: rugi tak baca pelbagai cerita yang aneh, pelik, comel, ajaib disini

Cik Ct Fadzil™ said...

salam.. SUBHANALLAH......... chntik3 smnua gmbr2 tu.. yg bndang tu pn chntik jgak taw... :) wassalam..

hans said...

nanti amik pic aku dkt sawah padi macam tu
cantik weih

SweetyMui2 said...

yg iceberg tu sgt cntek!! :))

irahehe said...

semua lawa2..
gambr beruang pegang tgn tue comel laa..=)

mama zharfan said...

salam ziarah..me blogwalking...nice pics, nice blog :) have a nice weekend!

DaHLia said...

subhanallah..memang cantik!

rin0x_adz said...

semua cantik..nak pilih yg mane satu ek..hihihi

myfitri said...

suka sgt tgk cite pasal haiwan @ hutan kat nat geo ngan discovery channel...shoot yg menarik siap ada high speed camera lg...pdnlah majalah die mahal..sebab gamba lawa2...

cikTi said...

perfect..

tp lagi perfect penciptanya/..



cikti suka yg bruang 2 eko tu..

Irine Nadia MaRceLLo said...

sgt superb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
hye hye hye :D
lama x jenguh2 blog nih:)

nabil_potter said...

waaa...irine comment kot...huhuh :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...