Thursday, May 13, 2010

Bagaimana kesudahan Adamaya?




Salam kepada semua rakan2 bloggers tak kira dimana sekalipun berada..

Fuhh...Kehangatan piala thomas semalam menjadi buah mulut perbualan orang pada hari ni..Rata2 nya memuji semangat yang ditonjolkan oleh pemain2 negara..Tahniah sekali lagi diucapkan..Pada esok hari, skuad negara akan turun untuk menentang pasukan China. Pada pandangan saya, status untuk menang adalah 50 :50.Tapi pandangan anda tak tau la cmna..

Di sampin kehangatan piala thomas, kehangatan adamaya juga turut dirasai...Dah tengok episode semalam?Cmna?hehehe...NAmpaknya maya mula kembali sayang dan cinta kepada Adam. Dulunya, maya hanya cinta tapi tidak sayang kepada adam.

Adam semalam membawa beg besar utk ke Rompin selama 2 minggu...tapi, adakah pemergian Adam ke rompin merupakan penamat segala2 nya? Adakah sesuatu akan terjadi kepada adam ketika di dalam hutan rompin? Macam2 spekulasi bermain di minda peminat adamaya..Ada juga orang cakap, Adam dibunuh oleh pembunuh upahan yang di upah oleh Dani..

Walau apa pun pendapat anda, sama2 kita nantikan...

16 comments:

Our Love Memories said...

adam ngan maya..mika ngan balu dani..dani sorang..xpun kne hantar hospital sakit jiwa..haha..padan muka dani..

AnWaRnAiM said...

ya...jm kita nntikan...

Linglung said...

kesudahan dia? gua pun xtau..tp gua rasa la..maya mati kena langgar keretapi..gua rasa saja

hans said...

pakat2 tgok petang nih noh

FarhanaDr said...

Ahaks.. Lawak komen linglung.. Lepas maya bersalin tak nengok daa.. Haha.. Suka tapi malas nak nengok.. Boleh ke tak gitu.. Adehhh..

intan.dayana said...

kesudahan nye semua mati~

Wanie Azeera said...

bagi wanie, adam mati sbb asik buat wasiat je :p

nabil_potter said...

Our Love Memories

hehe..dani gila?huhu

nabil_potter said...

AnWaRnAiM

tengah tengok nie...

nabil_potter said...

Linglung

maya dah insah weh..kesian dia...hahah

nadhirah mohd shakri said...

best eh cite ni..smue org duk blog psal cite ni..hehe..maklum la sy study kat indon,x update =p
nway.i love ur pics!!

Kaseh Esmiralda said...

fuh~ lega... ending yang cukup melegakan...

sebenarnya risau gak melayan drama melayu ni... cerita dh mmg sedap tapi tetiba ending spoil... sakit hati!!

mujur ADAMAYA tak kasi mood saya spoil... puas hati sangat!!

Wawa~* said...

ahaha... padan muka dani jd gila.. kira ok la tu, ikut kan hati nk ending dia dani kena langgar ngan keta lenyek2 smpai penyek. grrrr. hahaha. so sweet adam n maya <3

faezahannah^^ said...

bestnyer dapat laki mcm adam.. (sdg berangan)cool jer. nk adam satu!

Anonymous said...

pengkritik bebas (aman):

nape semua nk ending dani sowang je kena bala? dani kan sama2 ngn maya buat jahat.. huhu

Anonymous said...

astaghfiruLlah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...