Thursday, May 20, 2010

[Gambar]: Penyediaan Telur






SAlam kepada semua rakan2 bloggers..

Semakin hari, semakin ketandusan idea utk menulis..So, dikesempatan yang ada ni, sempat jugak utk tengok web2 yang menarik..Telur memang sedap utk dimakan..KAlau dulu zaman kanak2, telur dimakan dengan kicap(toyu dalam bahasa kedah). Tapi ada jugak orang makan telur separuh masak dengan lada..Tapi telur separuh ni orang cakap sedap..Tapi saya pon tak pernah try lagi..



Kalau nak sedap lagi, hidangkan telur dengan cara yang kreatif..Mungkin juga menambah selera utk makan..Tanpa membuang masa lagi, dipersilakan utk tengok gambar.


p/s: sumber funkydowntown

19 comments:

yuyun said...

kalau tabur dengan serbuk daun pasley mesti lagi sedap!!

Muhammad Safie said...

style pulak tgk telur bentuk bintang tu..cantik..

aku zaty said...

hee~
sweet nye pic yg last tuh!=)

kacang said...

sangat kreatif.
=)

Ann said...

aku suka yg bintang tu...

telur separuh masak ar sedap...

yayahidayah said...

tgk trus lapa!

Anonymous said...

ish3...abeh idea sgt la ni...telur jgk d letaknya dlm entry kali ni..adoiii...abe ben nih... =p
tp cute btoi n style..huhuhu.. = )
- anak ibu : Harmony -

Anonymous said...

ish3...telur jgk di letaknya dlm entry kali ni...adoiii...abe ben nih...tp,cute n style gamba ni..huhuhu...suka... = )
- anak ibu : Harmony -

syafawani said...

wahhh bestnye..kalu ada sayang kot nak mkn..hehe

saya_arief said...

adeh..
sedap nye..

Adila Ady said...

xsuka telur goreng..bnyak kolesterol.hehe

Kaseh Esmiralda said...

gmbr yg last skali tu sy ske... romantik je klu hidang breakfast kt hubby kan...hihihi~~

Lepat Pisang said...

Kreatif,lapar pulak bila tengok telur..he..he..info kreatiflah..

ikhlaskahaku? said...

fuyyoh!

hudhud said...

haha comel gila :D

Nazra~ said...

mcm takde selera ja nk telan klu disuruh pilih nak yg mana 1

:P

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

telur yang pic akhir tu macam sangat besh je...hehe

falia shazana said...

suka telur yang bintang 2... ;)

falia shazana said...

suka telur yang bintang 2... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...