[Hot] : Pengakuan Bertulis Nabil

Salam kepada semua rakan2 bloggers tidak kira dimana kamu berada...

Entry kali ni xde la nak hot sangat atau pun nak mencari publisiti..Entry kali ni jugak tiada ada kena mengena sama ada yang masih hidup atau yang telah meniggal dunia..hehehe..ape benda nak cerita ni nabil?

Ok, korang tahu tak tentang gempa bumi pada 9/5/10 dekat Indonesia? Berikutan dengan gempa bumi berukuran 7.5 skala recter itu, gegaran turut dirasai di kawasan utara malaysia seperti peneng, kedah dan perak. Di kedah, gegaran dirasai dekat bangunan RTM alor setar. Untuk pengetahuan, RTM alor setar adalah tempat dimana saya sedang melakukan praktikal..Gegaran tersebut turut dirasai oleh saya pada kira2 pukul 2.00 petang waktu malaysia..

Oleh itu, satu sidang temu ramah diadkan oleh pihak rtm dan beberapa lagi orang yang merasai gegaran itu..So, saya tanpa malu2 terus menerima temuramah itu..Rakaman berjaya dibuat dan berjaya disiarkan di dada televisyen di seluruh Malaysia pada berita jam 5 petang dan juga berita jam 8malam.

Point of the story is, saya masuk tv pada hari tu...hehehe..Banyak message yang diterima dari kawan2 lama..Ada juga yang message tanya,' pening lagi ka weh'?hheehe..tidak ketinggalan juga geng2 blogger pon ada tanya, ' betul ka nabil masuk tv semalam'? pastu makcik kantin pon ada tanya jugak bagi pihak anak dia..' kamu ka yang masuk tv semalam'?hehehe.. So, ada orang yang masih was-was betul ka yang masuk tv tu nabil? ok, disini saya nak amik kesempatan untuk buat pengakuan bahawasanya yang kena interview tu adalah saya yang bernama Nabil Fahmi Azizan..

Rakaman telah dibuat..tapi saya masih belum menerima lagi bahan tu..Kalau nak tengok ulang tayang rakaman tu, insyAllah minggu depan akan disiarkan di blog ini..hehehe..ok..Bereh..Zass..

8 comments:

scOotBerry said...

huiiiyyOoo~ skang ni jd artis pulak smpai masuk tv kannn..pemes la afta dis~

Nadiene said...

bro, aku pernah rasa, Ya Allah, rase macam aku yg pening, tp tu gegaran time tsunami 2004...

.::WaNiE::. said...

auuu bang bil ai nak otograp hahahaha

miss lolly a.k.a luvfareda said...

nak otograpppppppppppp kat dada :P

Hasrol Nizam said...

wah2, popular la kejap kome ni..hehe

SweetyMui2 said...

wohh..aii xtengok tv..haha!

Unknown said...

thanks for share

salam kenal dari http://aby-umy.blogspot.com/

kalau ada waktu singgahlah ke blog saya :)

Mommyyus said...

akan tunggu sehingga berita itu di upload minggu depan...