Friday, May 14, 2010

Lin Dan menang Psycology ja...

Salam kepada semua rakan2 bloggers...

Sungguh ku sakit hati tengok cara lin dan main tadi....Dia xde la cekap mane pon...Tapi cekap la jugak sikit2..hehehe..Tapi memang saya tak puas hati la dengan Lin Dan...dia main kotor la...Memang psyko gila2 la..kesian dekat Dato Lee kita..

Untuk Dato Lee Chong Wei, anda hebat...anda dah main sebaik mungkin..Tahniah yew datuk...Sasaran pasukan china adalah untuk menpsyko satu pasukan malaysia...Geram betul la dekat Lin dan...Siap menari lagi kot...Biasanya orang main bola ja menari..tapi dia main badminton pon boleh menari ke???tak tahu nak cakap cmna lagi...Minta2 Lin Dan sakit kaki...ahahahah....

Selamat menonton Piala thomas...

MALAYSIA BOLEH!!!!

9 comments:

nuRuLain_zAiNi said...

betul2...
sakit ati tul tgk td..
mcm belagak pon ade..
xpe..Malaysia ttap boleh!

aku yang menulis said...

tapi dia tetap menang..sakit ati woo~~

kacang said...

huhu.
memang saket haty.
rase nak dush dush dush jerp.
hoho

Anonymous said...

Lin Dan mmg pemain terbaik dunia..ego yg sgt tinggi utk teros menang..langsung tak pernah nampak semngat dia luntur..pemain Malaysia wajar contohi sikap Lin Dan ni, walopon kite lihat sgt mnyakitkan hati..

GTO

.::WaNiE::. said...

psycho tu sume:(

Anonymous said...

btol!!! stuju dngn anonymous tu...
wajar contohi sikap sedemikian...ape2 pn,MALAYSIA BOLEH!!!!
-anak ibu:Harmony-

Anonymous said...

dear mr potter,
x baik doa bg org sakit kaki...sabar2...sabar itu sparoh drpd iman...jgn emo sgt tau...kalah menang,adat permainan...ape2 pn,dato Lee dah wat yg terbaik untk MALAYSIA...sabar yer... = )
- anak ibu : Harmony -

fit3 said...

mmg kehebatan china x dpt dinafikan .. malaysia pun hebat jugak tetapi ..kehebatannya China lagi terserlah .. apa2 pun harapan untuk kemblikan kegememilgan '92 x menjadi kenyataan.. nway amik ni jadikan sbg pengajaran... something we can learn from this mistaken

Linglung said...

tu mmg kekuatan lin dan..bukan nak ckp apa,psychology penting dlm sukan..apa nak buat...cuba lain kali la dato'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...