Wednesday, May 12, 2010

Tahniah Malaysia!!!


Salam kepadarakan2 bloggers...

Fuhhh.. penat sungguh tengok aksi perlawanan suku akhir piala thomas tadi antara malaysia dan denmark..Saya rasa ramai yang tengok...Alhamdulillah semua pemain malaysia pada malam ini bermain dengan sungguh best dan mantap...tak tau nak cakap..rugi kalau sapa tak tengok..

Memang saya amat2 berpuas hati dengan corak permainan malaysia malam ni...Tahniah sekali lagi..Malaysia menanng 3-2.

Malaysia dijadualkan bertemu cina esok.Tahniah Hafiz!!!

17 comments:

aina hey said...

woot woot ,
malaysia dah menang !
yeaah ! alhamdulillah , (:

soclose2213 said...

yes yes yes menang..memang terangkat kaki la ngk tadi..fuh !! nasib baik menang..

jfook said...

Congrates!!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

syukur :)

SyAmSuL AnUaR said...

mmg nasib baik...

are-bue said...

berpeluh gak tgok perlawanan tu, hafiz bermain dengan baik.

kenwooi said...

now malaysia boleh! =D

syafawani said...

alhamdulillah..bagos3.

Nur Hawa Mohd Zin said...

Alhamdulillah...malaysia lawan cina kena tgk..sengit tu

Miss Izah Mohamed said...

aah.. syabas malaysia..
sesak nafas tgk game tadi.. aduhai

Anonymous said...

memeng sesak nafas tgk td...
nk luroh jantong pn ada gk td..hik2..=)
pape pn,tahniah hafiz hashim...
suka....
- anak ibu -

Kaseh Esmiralda said...

sakit dada tengok game malam ni... penuh debaran...

baru peringkat saringan.. belum lagi peringkat akhir... huhh~~

walau apapun persembahan pemain kita malam ni mmg mantap. tahniah untuk pasukan malaysia.

SyaNa_SaN said...

Hye Nabil.

Berpeluh tengok skuad negara main malam tadi. Macam saya pulak yang turun gelanggang. Hahha. Apapun tahniah utk Malaysia. Lawan China nanti kasi gegar stadium yer!! All da best!!

SyaNa_SaN said...

Hye Nabil.

Berpeluh tengok skuad negara main malam tadi. Macam saya pulak yang turun gelanggang. Hahha. Apapun tahniah utk Malaysia. Lawan China nanti kasi gegar stadium yer!! All da best!!

Hasrol Nizam said...

Aku sempat tgk beregu kedua je main.. itu pun dah debar2 dah.. Mintak diorg boleh ulang la stail macam ni main lawan chine..

Anonymous said...

Pengkritik bebas (aman):

Tahniah jugak utk pasukan hoki Malaysia setelah berjaya meumpaskan India 5 - 2 di Ipos semlm.. First time kita menang besar dgn juara bertahan India..

Linglung said...

smgt gua tgk match ni mlm smlm..5 jam depan tv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...