Sunday, June 13, 2010

[Download]: Palestina Tercinta

Salam kepada semua sahabat bloggers..

Semalam sempat saya tengok berita tentang pembantahan kepada klang port kalau tak salah tentang pembantahan kapal milik israel yang masuk kat Malaysia supaya kita sekat kemasukan kapal tu..Pembantahan itu bagi saya, rakyat malaysia memang mahu hapuskan Israel tak kira dimana pun.Memang itu yang sepatutunya kita lakukan.Kalau israel boleh sekat kapal kita, kenapa kita tak boleh sekat kapal diorang??Betul tak?

Disebabkan semangat yang tinggi ditunjukkan untuk membalas tentang pencerobohan israel kepada palestin yang mana merupakan tempat kiblat pertama orang islam, kat sini saya nak kongsi 1 lagu yang dapat menaikkan semangat bagi sesiapa yang mendengar..Kalau tak naik semangat jugak, nanti saya cari 1 lagu lain ek..So, selamat menghayati dan dengar lagu ini yew..Dengar dulu baru tau best ke tak..!

Album : Tak Kenal HENTI !!!
Munsyid : Shoutul Harokah
http://liriknasyid.com


Untukmu jiwa-jiwa kami
Untukmu darah kami
Untukmu jiwa dan darah kami
Wahai Al-Aqsho tercinta

Untukmu jiwa-jiwa kami
Untukmu darah kami
Untukmu jiwa dan darah kami
Wahai Al-Aqsho tercinta

Kami akan berjuang
Demi kebangkitan Islam
Kami rela berkorban
Demi Islam yang mulia

Untukmu, Palestina tercinta
Kami penuhi panggilanmu
Untukmu, Al-Aqsho yang mulia
Kami kan terus bersamamu

Untukmu, Palestina tercinta
Kami penuhi panggilanmu
Untukmu, Al-Aqsho yang mulia
Kami kan terus bersamamu

A aa aaaa
A aaa aaa
A aaa aaaa a a a aa
A aa aaaa
A aaa aaa
A aaa aaaa a a a aa

Kami akan berjuang
Demi kebangkitan Islam
Kami rela berkorban
Demi Islam yang mulia

Untukmu, Palestina tercinta
Kami penuhi panggilanmu
Untukmu, Al-Aqsho yang mulia
Kami kan terus bersamamu

Untukmu, Palestina tercinta
Kami penuhi panggilanmu
Untukmu, Al-Aqsho yang mulia
Kami kan terus bersamamu

Untukmu jiwa-jiwa kami
Untukmu darah kami
Untukmu jiwa dan darah kami
Wahai Al-Aqsho tercinta

Ya Robbi, izinkanlah kami
Berjihad di Palestinamu
Ya Alloh, masukkanlah kami
Tercatat sebagai syuhadamu

Ya Robbi, izinkanlah kami
Berjihad di Palestinamu
Ya Alloh, masukkanlah kami
Tercatat sebagai syuhadamu
Tercatat sebagai syuhadamu
Tercatat sebagai syuhadamuuu

[download sini]

1 comment:

@ku d! sin!e said...

israel kejam..
umat islam kena bersatu untuk menentang laknat nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...