Tuesday, June 8, 2010

Kisah benar seorang jurugambar..

Salam kepada semua sahabat bloggers..

Dalam 2, 3 hari ni saya tak de benda sangat nak tulis..so, untuk hari ini, saya nak kongsikan beberapa gambar yang menyatakan kisah sebenar seorang fotographer..Ingat senang ke nak jadi fotographer?So, pasni dah tahu tugas mereka susah bukan? so boleh la bayar lebih yew..heheh..
layan...Maaf entry ni penuh dengan gambar..



p/s: sumber dari mailbox


















14 comments:

Jamal Rafaie said...

Salam..

Memang saya tahu jadi photografer ni sangat susah, bukan sekadar "1,2,3 snap".. Lagi2 la guna DSLR.. Bila la saya dapat guna DSLR ya.. Tq kongsi gambar2 menarik..

humaira said...

w000!!best giler kalu dpt lenses 2!!!bile lah blh dpt!!!

muhammad adam said...

haha...patut la bayar mahal..
ok2
pasni aku bleh terima la knp photographer ni kene bayar mahal,artwork bgs. mst mahal.

Kie-yu said...

hahaha
mmg klaka kalo tgk gelagat fotogrfer nih

Amri Bahruji matPuisi said...

adooii.. terseksa nye kalu amik gmbr mcm dorang ni... ptut la gmbr2 nye cntik

Ann said...

syok jd photographer ni eh....

kerjaya yg enjoy..

Zala Wajik said...

*cemburu menguasai jiwa*

n.a.n.a said...

mcm comel je diorang duduk ramai2 amik gambar. kelakar. hik3

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kalo dh minat..

apa pun cabaran akan dihadapi

=)

mR.hoho said...

yang gamba ada printer tuh tabley blah...
portable printing shop ke ape XD
yang bawah gamba tuh, ada lens bagak ala2 bazooka tuh lagi la XD

kacang said...

fuyohh.
hehe.
camtu sekali.
susah ouh

Anonymous said...

NABIL GATAI MEGHELA!!!!!!!!!!

Izyan Nadiah said...

hehehhe..suke gile entry nie.tak sangke cucah jugak jd photogph

sfatimahzj said...

best2 gambarnya...sguh kreatif photographer ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...