Saturday, June 12, 2010

Terima kasih saHabat-sahabat Bloggers

Salam kepada semua sahabt2 bloggers..

Fuhh...setelah sekian lama bercuti, akhirnya ari ni saya tampil dengan entry baru..Cuti tension dan mententeramkan diri..Ngeh3!!!..sekarang ni mode nak berblog dah datang..Saya dah tak rasa malu2 lagi..Pasal kes budak tu abaikan je la...Nanti kalau saya jumpa dia, tau la apa yang saya nak buat..hehehe..

Entry ni khas dibuat untuk sahabat2 yang tinggal comment untuk memberi semangat kepada saya...Saya amat-amat menghargai jasa anda untuk tinggal comment dan bagi semangat kepada saya..Anda semua terbaik la...Saya suka berblog sebab anda semua.. :)

Jutaan terima kasih kepada anda:

18 comments:

Ery Farieha said...

yeahh
ery ade
hihihih :D

mekaseh nabil~

aliesha kirana said...

hihi..malu lak ble dipuji...ekekeek..perasan~~

APAN said...

erm...no hal la tu...
nk tlong mende lain x boleh dah...
tlg nasihat je la...
senang pun senang. tulis dan baca...
papepun tq la ye...
:)

Caroline Ng May Ling said...

1st time visit here, dunno what had happened before. hope u're getting better anyway. :)

Ann said...

thank u :D...
xsgka nama ku ada...

Fay Nana (Cik Fana) said...

thx u. hope lepas ni u punye semangat dah ok ye. :) pedulikan ckp org ye. :)

Sendra said...

keep blogginglahh..tapi tak perlu paksa diri..menulis bila mahu,diam bila perlu.haha..tu motto aku sekarang.

syAzAnA said...

its okay. hepy always!

n.a.n.a said...

oh yeah. no hal la. mestila bg support bila kwn nga down kn. :DD

nasikputeh said...

pergh...

rasa mcm artis la plak..

hahahaaha...

thanks ouh..

anyway.. keep bloging la..
suport menyaport jiran tetangga kan memang adat...

Wanie Azeera said...

same2 nabil! :D *nanti wanie bawak balik shisha haha*

kk said...

rilek bro.orang pakai braces rilek je jaadi pujaan ramai.sape?shahir af8..cool apeeee hehehe

nur hidayah isa said...

sama2 nabil :)

syazana said...

welkem2...hoyeahh

@ku d! sin!e said...

kite ade lah...
mekaseh..hehe

nawal said...

isy2 terharu....

areev19 said...

hee...terharu aku... trimas la ye ;)

aizuddin.com said...

erm..no hal la..member2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...