Cepat isi sebelum terlamabt!

Salam kepada semua sahabat bloggers..

Ikutkan hati memang tak nak update entry..Tapi diikutkan nak tolong org, kena juga update entry ni..Tak banyak nak tulis unutk entry ni..Cepat isi..Masih ada lagi ruang untuk anda..

Apa tunggu lagi?heheh...kepada pelajar2 yang akan masuk ipta dan yang sedang belajar di ipta dan berada pada tahun 3 sekarang, anda layak untuk isi borang untuk biasiswa ini..Sedih sebab tak dapat isi lagi..untuk pengetahuan, every year saya isi borang ini..tapi masih tak dapat..Mungkin ada hikmah kot..

Kepada lepasan matrikulasi, peluang anda untuk dapat biasiswa ini adalah tinggi..Seyes cakap..time saya matrik dulu, ramai kawan2 yang dapat..Soalan pointer letak tepi jab..Dapat je 3.20 keatas, isi je borang nie...Jangan malu, jgn segan....Tak rugi ape2 pun borang ni..Isi melalui online..kepada yang dah amik ptptipu, eh silap, ptptn jgn bimbang....isi jugak borang nie..Nanti kalau dapat jpa, terminate la ptptn..bayar je setakat mana anda pinjam..

Jangan berhenti untuk isi selagi mampu..jangan malas untuk isi..bukan ape, untung sapa dapat biasiswa ni..tak perlu kacau duit mak ayah lagi..tapi dari segi peluang pekerjaan, lepas habis belajar kira lain la...isi tau...lepasan matrik chances anda untuk dapat tinggi..hehehe..cakap macam saya ni pegawai jpa pulak...huhuh..

bagi tahu kawan2 lain tau...Jgn kedekut untuk bagi tau...Saya tak nak apa yang berlaku time kami dulu..Berita ni tak di bagi tahu kepada rakan2..so, ramai jugak org yang tak isi..jgn kedekut tau...bagi tau kawan2 yang lain pakat2 isi JPA...Selamat isi borang..Pastikan semua maklumat tepat dan betul....Layan..

Untuk makluman lanjut, tengok SINI..last date pada 16 JULAI 2010.

5 comments:

masturah mj said...

saya tak dapat ipta, pointer saya 3.5 above..x lyk..mohon..sbb......saya grm dgn upu..huhuhu....

fatinmmj

hans said...

adoi
xdapat nak mohon
aku 3 lebih jer

Unknown said...

dah abes study leh mohon x?kekekekek :p

nabilpotter said...

3 lebiih dah boleh la tu..adoi..huhu

abes study nak mohon buat ape?huh

Scha Nazri said...

adeshh,. syarat tak lepass lahh. huhu. sedey2. huhu