Join Contest Header Impian


Asslamualaikum w.b.t dan selamat pulang dari tarawikh..

Fuhh..hari ni saya memang tak de idea sgt nak menulis..tapi tadi bila jalan2 di seantero blog, ternampak la contest yang memang saya nak join dari kecik-kecik lagi..Menipu kat situ..hahaha..Syarat2 dia antaranya adlah kena tulis bagaimana mengenali Aiz???Mudah saja..hehehe

Aiz, ang tak ingat ka masa kita sekolah dulu sama-sama? ang jgn cmni..takkan dah lupa kawan kot..huhuh..untuk pengetahuan semua, atas syarat2 contest, hendaklah bahasa negeri masing2.Oleh kerana saya dan Aiz ni adalah satu negeri yang sama, so entry ni tibai cakap kedah..Hampa tak paham hampa tanya la farid kamil..Dia pon orang kedah..ahahah..mintak maap, loqlaq sikit entry ni...First sekali kenal memang tak kenal Aiz..Mula kenal dengan nama Faiz..Pastu join Kami Blogger..Kat situ kami mula rapat..Setiap hari saya akan ke blog beliau dan beliau akan ke blog buruk ni jugak..Lepas dah rapat, kami merapatkan ukhuwah fillah lagi dengan  berchat di dalam YM..Ang ingat dak Aiz apa ak cakap ni? Ang jgn buat2 lupa..Hoohoh..Lepas pada tu saya ngn family rancang nak g Langkawi.So saya dapatkan contact Aiz untuk berjumpa disana..Tapi ape nak kata, kita merancang, tapi Allah sebaik2 perancang..Betoi dak Aiz?huhuh..

Cukup dah kot cerita pasal sejarah kita..cerita banyak2 jenoh la..hahah..Design header yang didinginkan adalah seperti design Goe + Miss lolly..hahaah..tak tau jadi cmna..Kalau bleh blog ni nak dibuat anjakkan paradigma sempena menyambut birthday bulan 10 ni dan juga menyambut followers yang ke 1000.Huhuhu...So, kalau boleh nak 2 column je macam blog ang..Pastu kalau boleh background tak nak yang gelap2 sangat..Tapi kalau gelap tu sempoi, y not..Hihihi...belasah ja..Rasnya ini je kot..Ada apa2, ni ak message ang..Boleh?

p/s: dalam keadaan terdesak inginkan pembaharuan.

5 comments:

FCUTEAM said...

hakhak.. ofcoz aku ingat lagik.. ^__^ ingat tak dulu kita lompat bangunan sama-sama? nasib bek kita idup.. ^3^..

Psst.. nabil.. pemenang dapat header jek.. bukan design blog.. =__=" jenuh lah aiz kalau hadiah blog.. hakhak.. GUD LUCk ^__^ jangan ponteng puase.. ponteng keje takpe lah..

www.dunialandax.com said...

gud luck nabil!!hehek~

PuanPepel said...

suke wat header snirik biarpun tak lawa..hihi

Cipina said...

nak hantaq jugak tapi tunggu masa sesuai haha

FCUTEAM said...

nak mintak tolong boleh tak ^__^ (segannye)
support aiz:
vote aiz dan ampa boleh menang ipod touch terbaru..!! please vote yek..

sangat terhutang budi..