Tuesday, September 21, 2010

[Gambar]: Kedah Musical Fountain


Salam dan selamat sejahtera kepada semua pembaca dan penggemar blog ini tidak mengira bangsa dan agama serta dimana jua anda berada..Terima kasih kepada anda kerana menjadikan blog ini sebagai blog harian yg patut anda lawati.. Seperti biasa, sy pasti akan menghidangkan anda (insyAllah) dengan artikal2, ilmu2 dan pelbagai fakta menarik utk dikongsi bersama.


Ramai orang yang tak tahu kewujudan pertunjukkan muzikal fountain ni ada kat kedah..Betul tak? Kalau dekat Singapore, dia ada drama muzikal kan..ape ntah nama dia yang dekat pulau sentosa tu..dah tak ingat..tapi kat kedah ni, tak da drama..Cuma air dengan music je..Sebenarnya anda masih lagi sempat untuk pergi tengok pertunjukkan air bermuzik ini sebabnya tarikh terakhir pertunjukkan muzikal fountain ni adalah pada 16hb September.

Apa yang bestnya, bayaran masuk adalah percuma..Free bak kata org kedah..Lokasinya adalah dekat jalan suka menanti..Kalau orang kedah rasanya tahu la tempat ni kat mana..Kalau orang negeri lain, anda boleh cari petunjuk taman jubli emas..Dibuka pada jam 8.30mlm sehingga 9.30 malam..Ape2 pon , layan je la gambar yang tak berapa cantik sangat ni..huhuhu...


p/s: Kedah maju 2015 @ 2020 ??
p/s: klik gambar utk tumbesaran..

17 comments:

saya_arief said...

cantik lah..
;D

Kairel Keflee said...

weyh!aku xtaw pon.mlm ni kena p ni

cronixsoul said...

ehh.. ni tiap malam dorang on ke? aritu aku p xde plak.. gelap je.

fiq said...

awat aku xtau langsung pasai ni?

me3rma said...

nice pic mr.nabil..good job..

Dark Half said...

shot pakai dslr mmg cun habis

hamzah ian said...

gile ah.. cun2..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

thanks 4 sharing..

memang tak tau langsung..

nasib baik baca blog nabil..

kalut dok tengok kalendar

hehe

Emora Valeria said...

ai pakcik!bila pi taman jubli ni>tak nampak pun! malam bilakah benda ni di snap?hehe.

nur hidayah isa said...

lawa la gambar...

suhaida shukor said...

Menari, cuma.. nape gambar semua sama je.. hehehhe.. i mean looks repeating

FareedSairi said...

fuh...lawa ar bro....sangat cantik!

♥ zoe ana ♥ said...

ni otw dekat mahkamah baru tu eh? yg tempat org duk skate tu? WOAH nice !! :)

SweetyMui2 said...

wohh cantik,hehehe..nak p kedah la kalau macam ni..hehehe

NICK IRFAN said...

cantik giler!! perghhh!!!

[z@ck] said...

aik? tak jadi plak maju 2010?
tak sempat ek..hehehe

chegu abbas said...

tanah tumpah darahku....jubli emas,...dekat jalan makamah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...