Hadiah Untuk Anda: Radio Online Is Now Available

klik sini utk dengar klasik nasional..
Salam dan selamat sejahtera kepada semua pembaca dan penggemar blog ini tidak mengira bangsa dan agama serta dimana jua anda berada..Terima kasih kepada anda kerana menjadikan blog ini sebagai blog harian yg patut anda lawati.. Seperti biasa, sy pasti akan menghidangkan anda (insyAllah) dengan artikal2, ilmu2 dan pelbagai fakta menarik utk dikongsi bersama.

klik sini utk dengar nasyid fm.
Alhamdulillah, blog ini semakin hari semakin mendapat kepercayaan sahabat2 saya dengan buktinya followers saya dah mencecah 1000..Walaupun baru 1 bulan berblog, dah dapat 1000 followers..Ye ke 1 bulan??? Haha...Itu tipu okey..Baru Setahun 3 bulan kalau tak salah..heheh..Haa..ini betul..:)

klik sini utk dengar sinar fm.
Sebagai mengenang jasa2 kawan2, sahabat2, pembaca2, penonton tv dan semua yang datang blog ini, saya pada pagi ini sanggup tak tido lepas sahur semata-mata untuk sediakan satu aplikasi baru yang boleh diakses secara online..Kalau dulu, anda boleh tengok Tv online kat sini..ade tv1, tv2, tv3,dan kadang2 Astro Prima..Tapi sekarang ni, nabilpotter telah maju setapak ke hadapan dengan aplikasi radio online..

klik sini utk dengar ikim.fm.
Radio Online ni masih diperingkat percubaan..Apa yang diperlukan untuk mendengar radio online adalah internet ofcourse dan juga wmpfirefox plugin..Itu kalau tak de, korang semua boleh download.So far, saya hanya menyediakan 4 stesen radio saja iaitu Sinar FM, Klasik Fm, IKIM.FM dan juga nAsyid fm..Kalau nak dengar boleh klik pada Icon2 dibawah okey :)


untuk tengok tv online :)

p/s: selamat mendengar dan menonton dan berhati2 di jalan raya :)
p/s: terima kasih sebab memilih blog ini :)

4 comments:

wfhsln said...

..4 stesen radio saja iaitu Sinar FM, Klasik Fm, IKIM.FM dan jufa nAsyid fm..Kalau nak d....

bro ada typo kat situ :) and thanks for the apps!

nabilpotter said...

thanks yew :)

f.A.r.A.h said...

tumpang dengar radio jap boleh? best :DD

::FAIZ:: said...

tq....