[Hot]: Mayat Datuk Sosilawati Ditemui

Salam buat semua sahabat bloggers..Bangun2 tido di hari raya ke 3 ni, dengat berita yang sedih la..tapi tak pasti lagi berita ni dah sahih ke belum..Ape2 pon kalau betul, kita sedekahkan Al-Fatihah buat Datuk Susilawati.

Petikan 100% dari beutifulnara.com

//Latest update: 4 mayat yang dibakar rentung dan dibuang abunya ke laut Morib telah disahkan sebagai Datuk Sosilawati dan 3 lagi yang terlibat. Al-Fatihah.//

Update 1 : Ada 2 versi cerita. Satu jumpa dibakar kat ladang kelapa sawit. Satu lagi jumpa kena buang kat laut Morib. Tak tau mana satu yang betul lagi. Nantikan.

Update 2: 6 orang suspek sudah ditahan untuk siasatan lanjut.

Update 3: Hasil soal siasat ke atas suspek, polis mendapat maklumat bahawa kesemua mangsa sudah dibunuh dan dibakar manakala abu mayat mereka dibuang ke dalam laut di Pantai Morib, Selangor.

Update 4: Difahamkan, seorang daripada suspek yang ditahan merupakan peguam bergelar Datuk berusia 40-an yang dinamakan polis sebagai suspek paling dikehendaki dalam kes kehilangan usahawan wanita terbabit bersama tiga yang lain.

Berita ini masih tak diconfirmkan lagi. Tetapi 4 mayat rentung ditemui dibakar di sebuah ladang kelapa sawit di Morib berkemungkinan besar ialah Datuk Sosilawati dan mereka yang terlibat dalam kes kehilangan.

Kita tunggu berita selanjutnya sebab identiti mayat ini belum disahkan oleh pihak polis. Tapi kemungkinan besar mayat/tubuh yang dibakar ialah Datuk Sosilawati.

Yang Ini Pun Best Jugak:-

Tags: 4 mayat di laut morib, 4 mayat dijumpai di morib, 4 mayat rentung dijumpai di morib, 4 mayat terbakar sosilawati, 6 suspek ditahan kes sosilawati, bakar sosilawati, body sosilawati found burned, datuk sosilawati terbakar, kes bakar sosilawati, kes culik sosilawati, mayat datuk sosilawati, mayat datuk sosilawati dijumpai, mayat sosilawati, mayat sosilawati dicampak di laut morib, mayat sosilawati rentung, mayat sosilawati terbakar, morib sosilawati, penahanan 6 orang suspek sosilawati, sosilawati, sosilawati dead body found, tempat jumpa sosilawati, tubuh badan sosilawati dijumpai

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara.com tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen di sini. Pihak BeautifulNara jugak tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.


p/s: kredit to Beautifulnara

3 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

hanya Allah yang Maha Mengetahui

Anna Boleyn said...

kejam betol orang yang terlibat dengan kes ni. huhu

p/s: lama nya dah tak datang blog ni.. jemput dtg blog anne boleyn balik kay.. :)

Anonymous said...

Pengkritik bebas:

kejam btol kan.. agak2 la nak bunuh pn, tinggalkan la mayat tu.. kesian famly yg terlibat, takda kubur utk dia nak melawat.. tak perlu nk komen pedas2..semua manusia tak terlepas dari buat kesilapan..