Tiada tajuk yang sesuai untuk entry ni..


Salam dan selamat pagi buat semua pengunjung setia blog ni, buat semua follwers yang baru dan yang lama dan tidak lupa jugak buat semua sahabat alam maya..

Dah lama sebebnarnya saya tak menulis..Asik2 gambar je kan? ni bukan blog untuk gambar ke ape..So, hari ni saya nak tulis sikit..Tulis tentang apa pon tak tahu..huhu

Korang dah tengok video yang dibuat oleh Aiz? Ala, Aiz batu campur tu? kalau belum tngok, tunggu ape lagi..tengok la..Sebenarnya xde ap sangat nak cakap pon untuk entry kali ni..Cuma ingin menyampaikan rasa terpesona, terkesima dan teruja sebab video yang dibuat oleh Aiz ni ada jugak diriviewkan blog ni..

Saya rasa malu pon ade sebab tergolong dikalangan bloggers yang dikatakan memang femes di dunia blog malaysia kini..Antaranya yang dimasukkan didalam video berdurasi 40 second ni adalah zack zuhairi, Irine, Red Mummy, Joegrimjoe, Aiz Batu campur, Hanis Zalikha, Miss lolly..Sape tak kenal diorang nie? Kalau masuk mane2 blog, kebanyakkanya mesti ada yang linkkan blog budak2 ni..

Btw, tahniah la buat semua bloggers2 yang memang mantap yang memang berpengaruh dan penuh degan pengalaman dalam dunia blog ni..Kepada bloggers2 otai lain, jgn terasa hati sangat sebab video ni Aiz yang buat..Bukan saya yang buat..Nak tanya ape2 pon, direct dgn Aiz ek..Hehehe

Maaf entry yang tak ada arah tuju dan tak tahu apa sebenarnya untuk disampaikan..Entry ni dibuat sebab dah lama tak menulis..Tak dak ape sangat untuk dikongsikan..Tapi nak menulis..Hasilnya jadi cmni la..Carca merba jadinya..Punggah....hohoh..

p/s: saja nak tunjuk video ni sebenarnya..Bleh search dalam Utube jugak..

4 comments:

::FAIZ:: said...

aku ntah bila la nak popular? hm.. hehehe

ezany-kun said...

aku xde pun.. :p

Hana Soffelia said...

Hanis Zalikha n Zack Zukhairi~~ the best blogger ever.. hehe btw, suka gak baca blog u. hehe

cimöt said...

si aiz ni sgt kretip an..