Berhujung Minggu Di Kuala Lumpur

Assalamualaikum w.b.t dan selamat malam saya ucapkan buat semua pegunjung setia blog ini yang masih tidak jemu-jemu datang blog ini..

Minta maaf sebab dah lama tak update blog..Sebenarnya saya kini sedang bercuti..Bila tuan bercuti, maka blog pon cuti la..hehehe..tapi disebabkan broadband yang dipinjam dari pengkritik bebas, maka dapat juga megupdate blog ni..

no yang paling best :)

Sekarang saya berada di Kuala LUmpur atas tujuan rasmi iaitu bercuti..Bercuti untuk ape?Untuk sambut birthday ke ?hahaha..Tanpa banyak cakap mahupun tulis, saya rasa better korang layan je la gambar yang diambil tadi..


Lokasi penggambaran adalah sekitar Hotel Concorde Kuala Lumpur. Hotel ni yang bestnya dekat centre jugak la..Kalau nak pergi KLCC, hanya jalan kaki je lebihkurang 10 minit.kalau Hard Rock Kuala Lumpur hanya 1minit.Hehehe..Ye la, Hotel ni berkembar dengan Hard Rock Kuala Lumpur..


Kini Hotel Concorde berwajah baru daya rasa..Dulu lain, sekarang dah lain..Perabut2 di dalam bilik pon banyak dah bertukar..Cantik dan eksekutif la..So, jom la datang Hotel Concorde Kuala Lumpur ni..Tengah bagi kredit dekat Hotel ni..Harap2 pihak Hotel Concorde Kuala Lumpur baca entry ni..Boleh dapat tido free...hehehe..

Layan je la... :)

9 comments:

SweetyMui2 said...

ecececece..cuti sakan nampak.hihkik.eh2,birthday ke??

Unknown said...

wahhh

dok hotel gitu datang KL

Unknown said...

wahhh

dok hotel gitu datang KL

eszol raar said...

dok concorde siot

Mashe said...

wua... jln2 sakan~

ibu dania said...

happy birthday... Semoga sentiasa dirahmati hendaknya..

titirara said...

best tu tido kat hotel . hihi .

BENA said...

amboiii. cuti apo la tu yee. hee~ =)

gamba yang di ambil makin majuuu nooo. hehehe~

Unknown said...

tak penah gi pon hotel nie..