Domain FREE untuk dimenangi!

Wahhh!!! Dahlia dan iHosterz bergabung tenaga menyediakan Giveaway Special: Domain Percuma untuk blogger. Memang menarik! Semestinya saya turut serta, siapa takmau barang FREE beb!
Nama Domain pilihan saya ialah : hafizz.com
Saya pilih hafizz.com kerana saya ingin menghadiahkan domain ini buat abang saya. Selama hidup saya ini, saya tidak pernah lagi  menghadiahkan hadiah yang teristimewa buat abg saya.
Abg saya yang bernama hafiz layak untuk mendapat domain ini untuk memajukan lagi business sebagai seorang fotographer yang sedang meningkat naik. Dengan domain ini, saya rasa inilah merupakan hadiah yang terbaik pernah saya berikan dari seorang adik kepada seorang abg.

Dahlia dan iHosterz patut menaja domain tersebut untuk saya kerana saya seorang mahasiswa ternyata masih tidak mempunyai wang tersendiri dan tetapi mempunyai cita-cita dan keazaman yang lebih tinggi seperti menghadiahkan domain buat abg saya hafiz yang ingin memajukan businessnya ketahap yang lebih tinggi.
Ini saja yang mampu dilakukan seoarang adik terhadap abangnya kerana adik tidak mempunyai wang tetap untuk beli domain sendiri..
So, pilihlah saya dan saya amat berterima kasih kalau dapat hadiahkan saya domain ini untuk dihadiahkan kepada abg saya.Terima Kasih.

9 comments:

ladymiss said...

bertuahnya dapat adik cam nabil ni.

ladymiss said...
This comment has been removed by the author.
::FAIZ:: said...

aku nak jd abang kau...

cimöt said...

terharu ok!!!ur brother yg terharu...

Nabiel said...

gdluck bro~=)

Cikgu Dahlia said...

woho...baiknye adik nabil..
berapakah umo abg nabil itu? hehehe

all the best ok..
kamu L12 :D

faiz said...

goodluck bro! aku dah menang..huhu

Encik MT said...

umur nabil baper ek?

nabilpotter said...

thanks semua..umur muda lagi..20an knpe?