Jom Vote : Sponsor untuk Next Gathering

Assalamualaikum w.b.t dan selamat petang buat semua pengunjung setia blog ini, buat semua followers yang semakin meningkat maju dan sesiapa saja yang datang blog ini..Semalam saya dah berjanji dengan joe nak buat entry tentang ni..

So, joe, ni ha ak dah buat entry untuk kita semua..Kalau bulan 7 haritu dah ade first geng blogger gathering..Mintak maaf ak tak sempat join.tapi sempat beli baju je..Ok la tu..kira support jugak kan?hehehe..Ok..Untuk kali ni, joe bercadang untuk buat gathering yang super besar dari yang lepas..So, bila nak buat function high impact ni, kena la ada sponsor kan...

Sehubungan dengan tu, DIGI ada buat satu pertandingan yang mana nak beri Rm10000 kepada pemenangn dengan kretiviti masing2..Sekrang ni kita punya event baru #11..So masih ada lagi masa untuk kita..Apa kata kita vote ramai2 supaya kira dapat sekurang2nya top 5..

Berikut adalah petikan dari entry Joe..

Terima kasih pada DiGi
Mereka ada jalankan satu contest yang akan memberi RM 10 000 kepada 'youth' yang datang dengan idea yang menarik untuk adakan apa-apa aktiviti bersama kawannya. Ni macam mengantuk disorongkan bantal la ni, apa lagi, terus aku masuk! Jadi, jika korang nak join gathering besar ni, tak nak join pun kena jugak vote, sila ke page ini dan vote entry yang aku tulis ni

Terima kasih pada mr kay, fiq dan juga rafiqah yang menghantar gambar. syarat dia ada macam-macam dan antaranya kena tangkap gambar dengan kawan. celah mana nak kumpul blogger jauh-jauhkan, jadi suruh send tru email je lah dan ku cantum2 dan jadilah gambar atas.
Sedikit mengenai Gathering
Kali ini akan dibuat gathering yang besar punya. Perancangan aku dalam bulan 12 atau 1 ni, nak cari sponsor semua bukan senang ok, jadi kalau menang duit ni, senang sikit nak buat gathering. Kali ni nak lebihkan horizon kepada bukan sahaja blogger, tapi boleh jumpa sekali dengan kawan twitter, facebook. menarik kan? hari ni pun ada gathering kat TTDI yang kumpul tweeple ni, untuk next gathering ni, kita buat besarrrrr punya. Bagi impak kepada masyarakat dengan gathering. update penuh nanti aku akan cerita, sekarang ni kena menang dulu!
Mengenai contest DiGi
Menang sangat menarik dan jarang ada company yang sanggup bagi duit untuk buat program kepada remaja ni. ni yang sayang lebih kat DiGi ni =) ok, contest ni diadakan 6 peringkat, 6 minggu, jadi ada 6 pemenang. satu minggu satu pemenang. minggu pertama start pada 20-26 oktober. minggu2 seterusnya korang boleh check sendiri. so, sesiapa yang ada idea menarik dengan kawan2, boleh join jugak. tapi join lah next week2 punya, sebab minggu ni kita fokus pada event ni dulu. dia ada cakap, boleh hantar sebanyak mana event, so bila korang dah vote yang proposal ni, still boleh join jugak next week!
Apa korang boleh tolong?
  • Promote link ini (http://t.co/p2UNc2U) di blog dengan buat entry khas cerita sedikit sebanyak pasal pencarian sponsor ni, ni memang untuk cari sponsor untuk event KITA
  • Promote link ini (http://t.co/p2UNc2U) di twitter atau facebook suruh kawan-kawan vote
  • Di link ini (http://t.co/p2UNc2U) ada 'post to my wall', sila klik situ untuk share (mudah!)
  • Semua tak sempat, klik link ini dan vote untuk diri sendiri!
-Tajuk proposal itu adalah when blogger, facebooker and tweeple meet together-
Ingat, voting period sehingga 26 Oktober pukul 7 malam sahaja, jadi kita kena cepat!
(Korang nak copy paste entry ni pun aku tak kisah, terdesak nak cari sponsor ni!)
Bayangkan kalau semua blogger yang datang hari tu vote, dah sah sah dapat sponsor dengan mudah ni. Jom sama-sama support untuk adakan Gatherning terbesar ini =)
Haa...tunggu apa lagi? Vote la..huhuh

4 comments:

suffer8zine said...

vote sampai pecah bro!

Panas!! : ENTER

mye said...

menarik jugak..
hehehe ^_^

Unknown said...

sudah bro

weh

next gath dtg la :)

Rina Rossoneri said...

ok dah vote!...laa esok ke tarikh tutup