Perlawanan Separuh Akhir ke 2 Bola Sepak Piala Malaysia Kedah Vs Kelantan


Assalamualaikum w.b.t dan selamat pagi buat anda semua yang singgah ke blog ini..Selamat berhujung minggu..Isikan masa hujung minggu anda dengan perkara2 yang berfaedah okey.

Kedah VS Kelanta..Ramai org tanya, kenapa aasik highlight kedah dengan kelantan je?JOhor tak pon?Hehee..Sebenanrnya cmni..Oleh kerana saya ni org kedah, so that why la saya asik highlight kedah..Belajar je dekat johor..Tapi Johor insyAllah akan mara ke perlawanan Akhir bertemu kedah atau kelantan..



Kalau ikutkan akhbar2 tempatan, ramai yang tulis, skuad kenari tempuh laluan sukar, kenari sukar jinakkan kijang di tempat lawan, peluang kedah tipis di Kelantan, Akmal Rizal bersedia sepenuhnya bertemu Kedah dan macam2 jenis tajuk la..Ape2 pon, ini semua sekadar propaganda..hehehe..main2 je..Mungkin ada betulnya jugak..Alasannya, kedah akan berhadapan dengan berpuluh ribu skuad merah. 

Pasukan kedah akan menghadapi cabaran besar pertama adalah untuk memenagi perlawanan tersebut..Yang ke 2, skuad Kenari juga terpaksa berhadapan dengan serangan pshikologi penonton kelantan..Itu yang utamanya..Main sebebnarnnya sama je..Akmal Rizal tu tak membantu sgt pon sebebnarnnya..Hehehe..Jgn marah ek Akmal..nanti kena baung negeri..Jangan balik Jitra dah..Ang p ja duduk Kelantan tu..huhuh..

Ape2 pon, skuad kelantan perlu berhati2 jugak apabila Azmin Muslim dan sabri Abu sudah bersedia untuk beraksi malam ni..MEreka 2 org tu agak berpengalaman la..Tapi yang masalah kedah ni adalah finishing dia tak de..Tu je..kalau dulu ada Asmawi sengan Saramsak..tapi ntah hilang ke mana pon tak tahu la..

Saya amat berharap kalau tak boleh skorpon, sekurang-kurangnya bertahan selama 90minit. Penalti tu nasib je la..Mungkin ada rezeki kita kat situ okey..Ape2 pon, main elok2 okey..Tak nak gaduh2..kami org kedah tak suka gaduh2..Peace NO war.. :)

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA

9 comments:

dee said...

hahha nabil boleh jer ... haha .. xdak tol :D and thanks for review my ugly dork blog ... hhehe .. hey by the way u are superb ... aku berlegar dan baca blog ko ... hmpir few hours .. nice blog !!! nice pic !! i loike .. kalau sudi silalah follow my blig so that we can meet always after dis tq ... but no forcement sbb ku tau blog itu sgt lame ... hahaha...neway TQ and have great day ... and for this post i hopefully KELANTAN will win chewah <3

::FAIZ:: said...

aku nak la baju kuning tu... smart, boleh pakai jenjalan... feel pemain bola. hehehe

suffer8zine said...

agak2 sape menang bro?

Terkini : Maut berebut remote TV

Mashe said...

sokong kedah!

zuar said...

pulun kedah pulun!!!

nabilpotter said...

kedah la bro..heheh

rahmanismail said...

JOHOR FC...!!

Ddila said...

walaupun sekarang duk KEdah..tpai saya sokong kelantan..hehe,gomo kelatey gomo..

Anonymous said...

"GOMO KELATE GOMO"