Pungutan Pingat Terkini Sukan Komanwel XlX New Delhi 2010 - Day 4

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera buat sahabt2 alam maya di serata dunia yang telah berkunjung ke blog ini..Walaupun masa untuk berblog pada 2 hari ini berada pada tahap darurat, namun diatas perkongsian yang ingin dikongsikan ini, saya sanggup mengkorbankan sedikit masa untuk update senarai 4 pasukan terbaik pungutan pingat sukan komanwel 2010 di New Delhi India..Berikut adalah kedudukan terkini sehingga jam 2.00petang(waktu Malaysia) 07/10/10.

Alhamdulillah, Malaysia semalam berjaya menambah 1 lagi pingat emas dari pada atlet berbasikal dalam acara Kiriein..Walaupun pada asalnya pingat emas adalah milik Azizul Hasni Awang, tetapi pingat emasnya ditarik balik atas sebab kesalahan ketika berlumba di dalam trak..Mejurlah tempat ke 2 milik Josiah Ng..So, dengan emas ditarik balik, Josiah Ng merupakan pemenang pingat emas bagi acara tersebut..Jangan risau Azizul, peluang untuk anda masih terbuka..

Walaubagaimanapun, pingat itu masih sah milik Malaysia walaupun siapa juga yang mendapatnya..Skuad memnembak juga berlaku cemerlang degan 2 pingat gangsa berjaya menjadi milik kita..Harap banyak lagi pingat emas berjaya menjadi milik kita pada hari ke 4 ini degan bermulanya acara boling padang dan badminton.

Sekian saja dari saya, Majulah sukan untuk Negara.

6 comments:

Unknown said...

malaysia no 4 ye??
hebat la jugak ..
kan??

Nur Hawa Mohd Zin said...

chaiyok malaysia!!!

wfhsln said...

banyaknya no 1 tu dapat 0.0

Anonymous said...

Pengkritik bebas:

kesian azizul.. takpa.. lepas ni ada acara pecut plak.. laju pn salah tak laju pn kalah.. adehh,, susah2..

good luck team Malaysia.. pastikan lagu negaraku dimainkan utk setiap game yg kita masuk..

ishak said...

aku memang salute team lumba basikal malaysia. siapa sangka malaysia sekarang antara kuasa besar keirin. britain dgn australia yg dah lama jadi jaguh cycling ni pon mula mengakui kehebatan malaysia. go pocket rocket man

Gadis Kampung said...

jom join contest saya boleh menang RM101.00 di http://nukilangadiskampung.blogspot.com/2010/10/join-my-contest-be-my-followers.html