Software Al-Quran untuk i-phone dan i-pad

Assalamualaikum w.b.t dan selamat malam buat semua pengunjung setia blog ini sama ada yang baru kali pertama menjejak kaki di blog ini, atau pon yang sudah lama mengunjungi blog ni, jutaan terima kasih saya ucapkan..

Sekrang ni, kalau sembang pasal gadget, mesti atau rata2 akan menyebut i-phone..kalau tak i-phone, i-pad..betul tak? tambah2 baru ni i-phone 4 baru je masuk kat Malaysia..Pergi mana2 kedai, semua sembang pasal i-phone..Kalau beli majalah gadget, mesti review pasal i-phone..Huhuhu..ok..

Ok, bila dah guna i-phone tu, semua pakat mencari game2 apa yang best untuk di download..Sesetengah tu sanggup berbayarr semata-mata ingin mendapatkan game yang minat..Tak kira la game Zombie Plants ka, ape ke..heheh..Untuk umat islam, alangkah lebih baik kalau kita download al-quran dalam i-phone anda..Ada masa lapang, baca la sehelai 2..Sapa yang tak jumpa yang free, kat sini mungkin dapat membantu anda..Saya rasa ni kena bayar sikit kot..Tapi tak pasti la cmna..Maaf la, saya tak da i-phone,  so just nak kongsi je benda ni..

Korang boleh pergi dekat web sini--> http://batoulapps.com/

p/s: harap perkongsian ini berguna la..Kalau yang free pon ada..Pandai2 la cari yew..

2 comments:

Adi said...

kalo simpan alquran dalam phone nt masuk toilet cane??

nabilpotter said...

Soalan tu memang femes..banyak kilaf(pendapat) tentang persoalan ni..ada yang cakap boleh sebabnya dia bukan 100% alquran.100% alquran yang dimaksudkan adalah object tu berada di sebahgian di dalam nset tu..Kalau kita bawa al-quran yang 100% al-quran sahaja memang tak boleh..Untuk lebih baik, refer ustaz2 berhampiran anda..Sekadar pendat peribadi.