iWear | Produk Terbaru Apple

kedai yang dimaksudkan..
Salam.Kalau sebelum ni, syarikat gergasi Apple hanya tumpu kepada teknologi terkini..Antara produk2 Apple adalah seperti i-pad, i-phone, i-pod, mac book.Rasanya semua dah maklum tentang gadget2 ni..Tak perlu untuk saya cerita panjang mengenai produk yang paling terbaru Apple iaitu i-phone 4 yang agak laris pada masa kini.

Tapi, di dalam kesibukkan window 7 for phone dilancarkan, Apple dengan mac os rasanya tidak begitu bimbang dengan kehadiran windows 7 for phone ni..Seolah2 macam tak de ape2 berlaku..Selain tu, i-phone kini memang terpaksa untuk menyaingi berbagai produk yang boleh menandingi i-phone seperti BB, HTC, samsung Galaxy, PUMA dan banyak lagi phone pintar yang hebat setanding i-phone. Sebab tu tak hairan la orang ramai cakap, i-phone 4 tak bertahan lama..Apple degarnya akan mengeluarkan produk baru yang mungkin diberi nama i-phone 4s or i-phone5..Apa2 pun kita tunggu je la..

smart giler la..


I-pad tidak boleh terlalu bangga dengan teknologynya kerana banyak lagi produk lain yang telah dipasarkan dan boleh menandigi i-pad seperti samsung..Nak tahu try la google..Ttak sempat nak update tentang produk2 terbaru ni..

Harini satu je nak cerita tentang iWear.Ape benda ni? Gadget terbaru ke ape? jangan terkejut, sekarang ni Apple beralih kepada business pakaian..HAa...iWear adalah produk terbaru yang belum tahu bila akan dilancarkan dan kat mane nak jual..Mungkin 1 lagi strategi Apple atau hanya 1 propganda.Kita semua tak tahu..
tengok tag dia pon dah teruja..huhu

Dengan motto ' Be like Steve ' kini dikatakan telah penuh dihebohkan di sekitar bandar di sana.Dengan bilik pameran berkeluasan 400 square feet, bilik ini telah menarik ramai pegunjung. Berikut adalah sebahagian petikan artikel:

iWear makes it easy for anyone to be like Steve. All parts of the official Steve uniform will be neatly boxed, Apple style: mock black turtleneck, jeans and gray New Balance 991 sneakers. In addition, copies of Steve’s glasses (non-prescription) are available to complete the look

Semua produknya akan dikotakkan seperti biasa termasuklah produk iWear.dari segi harga jgn tanya lagi la..Tapi dah tahu Apple kan..So, for me, paling murah mungkin RM100 untuk sehelai t-shirt.Ape2 pon kita tunggu dan lihat je la.. =)

p/s: Apple, please bagi 1 set..hehehe..

15 comments:

suffer8zine said...

wow, x pernah jumpa lagi

Terkini : Enter

Mohd Hazwan said...

oh ade gak brand iwear ni erk
baru tau

aque said...

wah.. gempak la.... wat jenama pakaian plak....

darkbatman said...

mcm menarik jer bro?

Einaz Shah Rizal Thomas said...

yo !
eh haiy owner belog..
jalan-jalan lagi.. (:

love: einaz (:

lady-D said...

wahhhh..pakaian pun ade gak yer :)

amie said...

apple,
please bg satu set untuk saye..
sebagai bahan percubaab..
hahahah
:)

Fnd Rocka said...

Dari segi branding dan marketing apple memang susah nak lawan.tp dri segi keupayaan produk..byk syarikat lain yg sama bagus..atau lebih bagus.

.::WaNiE::. said...

mcm2 :p

marketing team apple bagus

hans said...

nak beli
tapi duit...
sob sob sob

P/S:Apa Itu Exam? Hahahahaahaha

touya said...

Do not eat meat ???????????????

miss lolly a.k.a luvfareda said...

kelasss gilew.

~fisha~ said...

huhuuhu! bulat mate..hii..

Oong-ong said...

hahaha...bagus sgt dah ni

Sca Ndx said...

i-wear? untuk fanboys apple.hee