i-Pad 2 | Coming Soon

Apple Inc digambarkan dan telah dihebohkan dengan prdoduk terbarunya iaitu i-pad 2. Sebelum ni, pihak Apple telah melancarkan i-pad dan mendapat sambutan yang ama menggalakkan..


Bedasarkan pengalaman saya mengendalikan i-pad, saya boleh kata dengan ayat yang mudah iaitu i-pad is almost same to i-phone. Tpi tetap tak sama disebabkan i-pad tidak boleh membuat panggilan seperti telefon biasa. Walaubagaimanapun, panel dan juga graphic design dalaman dia adalah lebih kurang i-phone.

Degan adanya Apple i-pad 2 ni, pihak Apple sedikit sebanyak berjaya untuk menyangi pelbagai produk gadget yang serupa dengan i-pad seperti samsung, motorola dan banyak lagi..Tapi apa yang lebihnya i-pad 2 ni?

Antar kelebihan i-pad 2 yang saya tahu adalah reka bentuknya yang lebih nipis seperti i-phone 4. Tahu kan  i-phone 4? tak tahu boleh search google..huhu..Kelebihan lain adalah seperti SD card slot untuk memudahkan storage dan sebgainya..Difahamkan juga, kuali graphicnya juga dipertingkatkan.

tambahan lagi, RAM untuk i-pad 2 ini di ramalkan lebih laju berbanding yang lepas dan juga mempunyai internal camera di hadapan panelnya. Tapi semua ini hanyalah ramalan sahaja..

InsyAllah kalau tak salah, 3 MArch 2011 adalah pelanacaran rasminya. Sama kita nantika..Tapi tahukah anda, i-phone 5 akan dilancarkan pada bulan June tahun ni..Maklumat lanjut saya akan update kemudian..

Selamat berhujung minggu.. :)

10 comments:

Anonymous said...

nice info...:)

a's said...

wow! iphone 5? mmg tak terkejar la cmni..btw,nice blog here! keep in touch :)

Cikgu Dahlia said...

ni untuk contest denaihati ke nabil?

suffer8zine said...

kontest denaihati ke bro?

Terkini : Akuarium Paling Kecil Di Dunia

nabilpotter said...

kontest ape? xtau pon..huhu

nabilpotter said...

bukan2..ni nabil buat saja2..syarat no 1 contest dia pon dah tak lepas..huhu

Unknown said...

wah..
bes nie..~

NadiRah said...

jom beli ramai2!!! huk3

E'in said...

sy mau.. belikan leh?? hehehehe..

EB said...

Waaa nice..
I Love 