Kuala Lumpur Industrial Visit 2011

Assalamualaikum w.b.t

Kuala Lumpur industrial visit itulah nama yang diberi untuk trip kami bermula jam 8.00 malam ni dan sehingga 19hb februari ni. Tujuan program ni adalah untuk mememerhatikan dengan lebih dekat bagaimana proses2 berkaitan telecomunikasi ini dilakukan.

Untuk makluman, kami pergi ni atas tiket dibawah subjek wireless communication. So, antara company yang akan kami lawati adalah seperti MIMOS, P1 Wimax, KLCC (bridge) , KLIA (menara kawalan), pusat sains Negara dan banyak lagi.

InsyAllah, jika diberi masa dan kelapangan, saya akan kongsikan apa yang terbaik buat anda semua. Sepanjang program ni, kami akan menetap di UTM KL. Jimat siket badget ..huhu.. sekadar nak kongsikan apa yang akan berlaku dalam masa 4 hari dari sekarang..

Kalau lama tak update blog tu, paham2 la yew..kepada yang dah bekerja di company2 telecommunication, kalau ada jawatan kosong tu, roger2 la..Hehe..insyAllah bulan 5 ni tamatlah sesi pengajian saya di utm. Sedang sebok mencari kerja ni..( padahal tak cari pon lagi)..huhu

Doakan perjalanan kami semua selamat pergi dan pulang..

Wasalam

3 comments:

yatie's EPISODE said...

yati doakn nabil selamat pergi dan pulang. AMIN~ ^^

J said...

huhu..gud luck nabil..semoga dpt kerja yg best!! haha

Blog AKu : ..::jacKsky.reaCHing da' sKy wITh tSuBasA::..

nazrie said...

gud luck..