Journey To Palestine | The Untold Stories

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah selamat balik ke rumah dan selamat sampai balik ke johor..Cuaca tidak banyak berubah even di Kedah mahupun Johor..Hujan dialaporkan pada siang dan malam tapi cuaca panas di kawasan utara..Macam baca berita cuaca la pulak,..huhu..

Ok..Minta maaf tak sempat nak update..Sebok sangat minggu ni..InsyAllah, saya ada perkongsian menarik nak diceritakan mengenai luahan hati seorang driver bus..Tapi bukan utk entry kali ni..Tunggu entry akan datang..

Ok..Bersempena dengan Majlis KOnvokesyen UTM yang ke 46, Islamic Intellectual Club ( IIC ) KRP dan AQSA SYARIF Bhd tlah ,enganjurkan satu forum yang diberi tajuk " The Untold Stories". Penceramah ni memang tidak asing lagi iaitu Wira Negara Ustaz Hasanuddin yang merupakan activies yang berada di atas kapal mavimarmara waktu ditawan tentera Israel. Penceramah ke 2 tidak kurang hebatnya, PM Dr Zin merupakan seorang activies jugak dan pernah menjejak kaki ke Gaza pada satu misi bantuan kepada Gaza melalui jalan darat..

InsyAllah. semua rakyat Malaysia di jemput hadir untuk sama2 mendengan cerita dan perkongsian daripada penceramah kita..InsyAllah, sama2 kita menolong saudarra kita di Palestin dan negara2 yang lain..ok.. Nak tahu deail semuanya ada di poster tu..

Wasalam..