Kekasih baru...

Tajuk tu memang cannot go kan? Minta maaf la buat anda yang klik disebabkan tajuk..Jangan analisa sesuatu benda bedasarkan apa yang anda nampak pada luaran dia..kalau org putih cakap, dont judge  a book by look at is cover..

Konsep yang sama cuba untuk saya ceritakan pada kali ni..Jangan pandang tajuk sesuatu entry tu, tapi pandang isi entry tu..jangan pandang sesuatu camera tu buruk, tapi pandang la hasilnya..Ceewah...Bukan main lagi cakap..Huhuhu..Maaf la hati sedikit senang apabila test baru habis tadi walaupun susah giler..Open book pon macam tak membantu je pon..

Kekasih baru yang bermula dengan huruf N ni masih segar dalam ingatan ku..Kekasih dulu mula dengan huruf S..Tapi kekasih yang baru ni saya masih belum sentuh2, just pandang2 je dulu buat masa ni..Al maklum la final year student..banyak sangat komitmen kepada benda2 lain..Tak lupa juga komitmen kepada agama yang mana menjadi tanggungjawab kita untuk sebarkan islam ke serata dunia..kalau kita tak sebarkan, siapa lagi kan? Bagaimana nak sebar? Macam2 kaedah boleh guna..salah satunya adalah blog..Ok..Gunakan wadah yang tersedia di dipan anda dengan sebaiknya..

Huhu...Cukup untuk kali ini..Just nak perkenalkan kekasih baru saya..Nikon F601..hahaha..Masih baru lagi di skudai ni..Tapi umur dia kurang lebih umur saya..Menggunakan Filem sepenuhnya dan adalah camera SLR yang ke 2 kalau tak salah yang memperkenalkan AF. Dengan keupayaan FF( fullframe) , saya akan cuba untuk belajar dengan lebih baik menggunakan camera ni..Camera ni bukan jadi camera utama, tetapi adalah camera ke 2 yang digunakan mengikut kesesuain tempat atau majlis..

Special thanks to my beloved famliy mak n ayah sebab bagi kepercayaan kepada nabil untuk bawa camera ni ke UTM..Bukan senang ayah nak bagi anak dia bawa benda2 gini di tempat belajar..mungkin sebab saya dah final year kot..Apa2 pon, saya tidak lupa tanggungjawab sebgai seorang pelajar+islam+anak+cameraman+businessman+engineerman..Huhuh..Wasalam

Lihat gambar besor di sini--> http://nabilpotter.com/


11 comments:

Nabiel said...

terbaek la bro..
dpt la support dri parents..bestnye!
kekasih baru lagi!hehehe

SweetyMui2 said...

pewwiitt awek baru...hikhik

EB said...

Awesome dude!

Adi said...

wow filem...hehe

::FAIZ:: said...

nice

Anonymous said...

patot la u lupa kat i dah skang ni...
rupa-rupanya u dah ada kekasih baru...huk2...

glerr ar ko ni nabil...hahahaha...

Sire Johhny Deep said...

mampukah N membahgiakan dirimu sebagaimana S lakukan...
huhu!!

suffer8zine said...

huhu bila la nk dapat satu ni

Terbaek! : FrenzyFM on Media | Mangsa Banjir Dapat Kereta | Ayam Berkaki Empat Ditemui | Video Tsunami Di Jepun

J said...

haha..nak 1 jugakkk !!!! hahaha

Anonymous said...

old skul soldias

Anonymous said...

old skul soldias