Keputusan Penuh Maharaja Lawak Akhir | Sepah, Jozan,Nabil

Siapa akan menang maharaja lawak malam ni? Sebelum tu, bagi yang tak mengikuti maharaja lawak ni, terdapat 4 group yang layak untuk ke peringkat final iaitu Jozan, Sepah, Nabil dan juga Jambu.

Kesemua mereka ni mempunyai kekuatan tersendiri..Kalau Jozan ni, boleh dikatakan akan memenagi Maharaja Lawak disebabkan mempunyai ramai peminat dan mereka berdua juga sudah agak lama berada di dalam industri..oleh sebab itu, JOzan mungkin akan menang pada malam ni..tapi jgn yakin sangat buat peminat Jozan..


Sepah buat masa ni mempamirkan lawak yang superb jugak la..Kadang-kadang tu idea dia macam pelik tapi best..Kombinasi 3 orang ni memang boleh pergi jauh..Sepah juga tidak asing lagi didalam industi hiburan ni sebab diorang pon dah pernah berlakon..memang tak da masalah sangat dari segi untuk dapatkan undi..Saya rasakan sepah akan mendapat tempat ke 2..


Tepat ke 3 susah jugak untuk kita tentukan..kalau ikutkan lawak tu, Jambu semakin hari menunjukkan prestasi yang agak baik tidak lupa juga bagi Nabil. Walaupun kadang Nabil agak tidak best, tapi dia still boleh dapat undian tinggi disebabkan peminatnya..Agak bahaya bagi peminat Nabil kalau begitu harap Nabil boleh menang sebab Nabil pernah jugak terpanggil untuk carta 3 undi paling
rendah..

Apa2 pon malam ni kita tengok sapa yang akan menang..Keputusan rasmi,

1-Sepah
2- Jozan
3- Nabil
4- Jambu


Hehehe..Tidak mungkin ada Maharaja lawak musim ke 2... =)

5 comments:

org muo said...

sepah terbaik

Anonymous said...

ibu saya kata JOZAN...heheheee... >_* tp sy kata x tau lah...wee~

-anak ibu-

K O R I E said...

Go jozan!

mizzura said...

Suka sepah :-) tapi jozan pun okay..

Latest entry|Layan Maharaja Lawak Final|

::FAIZ:: said...

tak tgk.. huhu