Pecutan Terakhir WWWOW DiGi Award 2011 | Blogger Of The Year

Bermula 6/6/11, ranking untuk WWWOW DiGi Award 2011 akan dimansuhkan. Oleh itu, bermula tarikh ini, kita semua tak tahu siapa yang berada di ranking pertama, kedua mahupun yang ke 10...Ranking ini tidak akan dipamerkan sehingga hari anugerah tersebut berlangsung pada 12/7/11.

Apa yang penting sekrang ni adalah teruskan membuat undian anda..Kedudukan terkahir yang saya sempat tengok blog nabilpotter berada pada kedudukan #14. Alhamdulillah walaupun bukan no 1, tapi satu kedudukan yang agak baik memandangkan beribu-ribu bloggers yang masuk untuk categori blogger of the year.


Bagi sesiapa yang elum membuat undian lagi, anda boleh berbuat demikian dengan klik disini.. Kemudian, login account anda menggunakan FB anda dan kemudia isi verfication word. Kemudian tu tekan button vote..Untuk makluman, anda boleh membuat undia sehari sekali untuk setiap category..Kalau yang rajin tu, nuka je FB, undi la untuk saya 1..Hehehe..

Ok..14 Days to go..Hurry up..RM5000 menanti setiap pemenang untuk setiap category..Selamat mengundi ye..Terima kasih untuk pengundi2 saya yang sentiasa support dari belakang... =)

3 comments:

-so- said...

Kenapa add kat fb tak d approve. -.-"

Anonymous said...

wow!!! bagos2!!!!
jom pakat2 vote untuk abg nabil potter kita ni....>_*
smoga impian anda tercapai ya akhi....
-yg sntiasa mendoakan kejayaan anda: anak ibu-

Efa Nur said...

chaiy0okk....chaiyok..gud luck nabil.. :)