Terima Kasih Nuffnang & DiGi | DiGi OMG Features

Kalau korang perasan, baru-baru ni saya ada post tentang OMG Blueberry 7300 yang diberi oleh Nuffnang dan DiGi kan? Kalau belum tengok, boleh la jengok jab tengok gambar nset tu..Nset ni mempunyai fizikal yang comey dan amat sesuai untuk semua golongan lapisan masyarakat tak kira lelaki mahupun perempuan.

Walaupun ramai orang kata lebih sesuai dengan perempuan, tapi setelah saya mencubanya, saya rasa orang lelaki pon sesuai dengan bentuk yang menarik tu..

KAlau bentuk je cantik, tapi kurang function pon macam tak best kan? Oleh sebab itu. OMG handset ini adalah satu telefon yang lengkap untuk anda yang "kaki" internet..Sebelum makluman lebih lanjut, apa kata kita lihat dulu spesifikasi telefon ni:

Network: GSM / GPRS / EDGE
SIM: Dual SIM
Display: 2.4" QVGA LCD 240x320 pixels
Memory : ROM: 512MB | RAM : 256 MB
Data: Bluetooth 2.0, microUSB 2.0
Camera: 2MP
Others: QWERTY keypad, optical trackpad, FM Radio, Multimedia Player, Java, Azan Alarm, CSL Fun Club, Yahoo!Service & Apps
Message: SMS/MMS/Email/IM

Bukan setakat bentuk je cantik dan comel, tapi spesifikasi dia pon agak meletop..Camera ada, radio ada semua ada..Berpatutuan dengan harga yang ditawarkan..

Untuk yang tak tahu nak beli nset apa, saya mencadangkan untuk membeli OMG Blueberry 7300 bersama DIGI EASY Prepaid..Segala-galanya adalah EASY..
Seyes tak tipu..


Sebelum ni saya guna nset Nokia cap ayam ja, dengan nset ni saya agak teruja sebab walaupunnset kecik ja, tapi nak YM memang mudah..So, saya ni agak sebok sikit, so application YM( Yahoo Messenger) ni memang sangat berguna untuk saya.Bukan itu ja, bagi yang 'kaki' twitter dan FB anda juga boleh bertwitter dan ber FB direct guna application dalam telefon OMG ni..Memang mudah..Anda boleh bertwitter, ber YM, ber FB dimana2 anda berada dengan pakej DiGI Easy.


Untuk makluman lagi, bagi sesiapa yang mementingkan email dalam hidupnya, OMG Blueberry 7300 memang sesuai untuk anda..Application yahoo mail turut terdapat dalam telefon ni..

Apa yang penting adalah anda daftar bersama pelan DiGi EASY prepaid.Mudah dan murah aje..Selepas menggunakan RM40 ringgit dengan DiGI EAsy Prepaid, kamu semua dapat mengakses internet dengan 300MB Free data/internet dengan pakej OMG ini.



So, tunggu apa lagi..Handset dan cantik, bentuk dah terbaik..Application memang banyak..Senangn nak BerYM, ber FB, Yahoo mail, Yahoo weathers, Yahoo News, ber twitter da macam2 lagi..Jom la try untuk
DiGi OMG hanya RM299. Memang berbaloi-baloi.. =)

6 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

tak berani nak pakai BB....huhu..

SweetyMui2 said...

betul ke rm299 je?mp3 xde?

Ken Wooi said...

wow.. so cool :)

nabilpotter said...

a.arm299.mp3 ade.

Hime said...

wah!! comel! cute! murah!!

Aisyah Jane said...
This comment has been removed by the author.