Terima Kasih Nuffnang & DiGi | DiGi OMG Phone- Enjoy Free calls and SMS

Tak perlu untuk tulis panjang2 mengenai DiGi OMG phone yang sekarang ni bersepah-sepah iklan di tv, news dan dimana-mana kedai DiGi semua ada promosi DiGi OMG phone..Kalau yang belum tahu tentang phone ni, korang boleh tengok previos entry mengenai kelebihan dan spesifikasi nset ni..Yew..Dia memang tak boleh lawan dengan i-phone..Berpada-pada la kalau nset yang berharga RM299 nak bagi sama function dengan i-phone memang tak dapat la..

Tapi, bagi saya dengan RM299 macam2 anda boleh dapat dengan DiGi i-phone..Sesuai untuk bloggers yang perlukan online 24hour, check email, bertwitter dan juga berfacebook. Tapi, kalau beli nset ni, tak lengkap kalau tak bersama-sama EASY Prepaid Plan..It so EASY la..Nama pon EASY, mesti la mudah je kan..Kelebihan EASY ni adalah apabia kita ada kawan yang menggunakan rangkaian yang sama..

Dengan EASY Prepaid Plan, dia dapat membantu kita untuk membuat panggilan dan juga SMS untuk semua Buddy List anda secara percuma..WOW!! Nampak..Menarik bukan...Hehehe..Free tu weh..Sapa nak bagi korang Free sekrang ni..Nak tahu detail, boleh search di www.digi.com.my atau klik sini.


Saya nak kongsikan kepada anda seorang Buddy list saya yang namanya Marc..Kenalan saya di tempat kerja..Dia ni memang gila-gla sikit..Dengan Buddy list ni, saya dapat call dia Free untuk urusan kerja...No need SMS sebab Call pon free la..Hehehe..Kalau nak rasa ape yang bestnya Buddyz ni, jom beli DiGI EASY Prepaid Plan..Semuanya EASY...


Enjoy Free calls and SMS to your 3 Buddyzin the list from 12:00am to 8:00pm daily.

Layan...

3 comments:

LittleGurl said...

u got this from nuffnang?wahhhhh bertuah nyee!nak pegi kelip kelip mata kt nuffnang lah..hahha

Efa Nur said...

bestnyew..nabil, nk 1..!!hehehe :D


EFA NUR :)

Chuu Muqhlis said...

fuhh., untung laa :D