Welcome back Nabil

Assalamualaikum w.b.t. dan salam sejahtera.. Alhamdulillah selamat touch down di airport alor setar semalam. Semuanya dalam keadaan sehat sejahtera..10 hari di tempat orang memang tidak sama di tempat kita..Tapi 10 hari di Meccah dan Madinah nyata agak lain dengan perasaan 10 hari di London mahupun England..Kalau tak caya, tanya la mak ayah kamu yang dah pergi..Mesti rasa nak pergi lagi punya la..Confirm..



Semenejak dah balik umah ni, banyak sangat keje nak kena setelkan..Nak check email la, blog la, FB la, PSM pon tak setel lagi, urusan ruah sewa lagi, dengan nak kerjanya dan macam2 lagi..Di samping masa yang terhad ni, insyAllah saya cuba untuk updatekan blog ni supaya tidak terus bersawang..Minta maaf kepada yang dah lama menuggu untuk saya update blog..Bukan tak nak update, tapi ada sedikit masalah kekangan masa dan idea..HUhu..

Any idea unutk next entry??? ENtry ni saje je buat untuk membiasakan diri untuk menaip supaya biasa untuk nak update entry esok, lusa dan seterusnya..Minta maaf kepada bloggers yang BW sebab tak dapat nak membalas kunjungan anda..InsyAllah ada masa akan dibuat BW..Sekian sahaja untuk hari ni..Maaf sebab xda input dalam entry ni.. Hihi

5 comments:

Sunah Sakura said...

alhamdulillah...sila beri tunjuk ajar..(utmbloggers.com)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

pergi umrah ke??

patut la lama xnmpak...

=)

my5xurra said...

hooo. nabil pegi buat umrah ker? alhmdllh...

fasham said...

baguslah selamat kembali...

mehla join kontest blog saya : http://fasham87.blogspot.com/2011/05/contest-of-fasham-blog.html

RASA HATI said...

Alhamdulilah dah selamat sampai..rindu cerita baru...