New| i-phone4 8GB - RM900

Hahahaha...Memang tidak masuk akal kan kalau tengok tajuk tu? Telefon pintar yang menjadi kegilaan ramai dijual dengan harga bawah pada RM1000..Kalau benar la ada betul i-phone ni, mesti ramai pengguna BB akan beralih arah kepada iphone.Hihihi

Sebenarnya issu ni telah diuar-uarkan setelah CEO apple bertukar daripada Steve Job kepada Tim Hook kalau tak salah..Tim mahukan lebih ramai pengguna telefon pintar di dunia ini.. Sebab itu katanya inigin mengeluarkan telefon pintar i-phone 4 dengan kapasiti 8GB. Sebelum ni, iphone 4 hanya dijual dengan kapasiti 16Gb ke atas sahaja.

Difahamkan, kesemua ciri2 yang terdapat pada iphone 4 sebelum ini dikekalkan.Bezanya cuma pada storage sahaja..Nak dapatkan kepastian, tunggu semasa pelancaran yang difahamkan dalam masa yang terdekat. Tapi macam tak percaya pon ada sebab murah sgt kan?

Dengar2 cerita lagi, Tim buat macam ni sebab nak lancarkan i-phone 5 atau nama lain diberi i-phone 4s pada hujung tahun ni..Tapi ini adalah dari sumber2 je la..Apa2 pon, sapa yang berhasrat nak beli i-phone, simpan la elok2 duit raya tu..Kalau betul ada iphone 4 ni, sama2 kita beli..Hehehe..

Selamat Berpuasa 6.

=)

6 comments:

Ezzattie said...

memang suke dgn iphone4 ni tp tak mampu nak beli.wahaha

Aida Azryn said...

bila la dapat beli iphone 4.Y_____Y

Unknown said...

klau btol mmg bes nie..

Unknown said...

hrap2 btol la..

moshapparel said...

sekarang guna i-phone 4 16Gb..
memang awes0me la..
kepada korang yg berhajat nak guna,
kalau gr0up korang guna i-phone gak, its okay.. kalau sorang2 diri pakai, cam x bes sb tak boleh btooth ngan hset len.. huhu

aida said...

kalau 32 gb, just rm1700, kira cheap la kan?..

tgh pk2.. nak angkut ke x.