LIVE Streaming dari Mekkah dan Madinah

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera. 

Alhamdulillah, masih lagi diberi kesempatan untuk update blog walaupun kadang2 tu entry entah ape2 orang cakap.. Alhamdulillah, ramai saudara mara kita, ibu-ibu dan ayah-ayah, rakan2 yang telah terpilih untuk menjadi tetamu Allah pada musim Haji pada kali ini..

Syukur dan Alhamdulillah kerana mereka semua terpilih dengan izin Allah s.w.t. Ada juga yang pergi haji kali ini sanggup menjual tanah kerana tidak mampu dan ada jugak yang terlebih rezeki dengan ke Mekkah melalui pakej2 VIP yang mana menjangkau puluhan ribu ringgit seorang. 



Walaubagimanpun kita kesana, dan pakej apa kita ke sana, yang penting rezekinya halal dan mendapat barokah disisi Allah s.w.t. Pada kali ini saya nak kongsikan kepada anda semua satu LIVE streaming daripada Mekkah dan juga Madinah yang saya dapat dari abg saya. 

Memang terasa rindu teramat sangat untuk ke sana lagi walaupun tak sampai 5 bulan meninggalkan kota suci mekkah dan madinah..

 

InsyAllah, dengan kita melihat Kaabah sekalipun, kita juga akan diberi ganjaran disi Allah. Moga perkongsian kali ini mendapat ganjaran disisi Allah s.w.t. 

Wasalam.

p/s: kami rakyat Malaysia  mendoakan supaya semua bakal haji mendapat haji yang mabrur.Amin

Sumber: http://kaabalive.com/

4 comments:

shahdiana said...

amin..semuga semua selamat pergi dan balik

Mr feckry said...

thanks bro...wa dah letak kat blog gua

Unknown said...

moga mereka kembali dengan selamat

akmal said...

terima kasih atas perkongsian..