Selamat Hari Konvokesyen En. Nabil !

Assalamualakium dan salam 1 malaysia buat semua pengunjung blog ini yang masih setia mahupun yang tak setia..Minta ampun minta maaf walupun hari raya deepavali lambat lagi..Hihihi..

Sejak 2 menjak ni, memang tidak diberi kelapangan untuk mengupdate blog disebabkan installation untuk Northern region dah bermula..So, banyak masa dihabiskan untuk kerja sahaja..Kejab kedah..Kejab Penang..Kejab Ipoh..Kejab KL..Memang agak busy la..So, bila busy, maka hasillah entry yang memang tak memberikan input untuk anda semua..Hahaha..


Alhmadulillah, setelah 4 tahun berada di gedung ilmu, akhirnya berjaya juga menggapai segulung ijazah..BUkan senang o0o0 nak dapat sekeping sijil tu..Tapi actually bukan sekeping la..2 keping dia bagi..1 dalam bahasa melayu and 1 lagi dalam bahasa inggeris..

Buat yang betul2 jujur dalam tempoh pengajiannya, tahniah saya ucapkan..Buat yang kaki2 meniru dalam exam? adakah anda rasa happy bila dapat sijil hasil tiruan anda ni? Penat je mak ayah hantar jauh2, tengok2 bila exam meniru..

Lastly, walaupun dari mana pun kita datang, sekolah harian mahupun sekolah asrama penuh, semua tu bukan penghalang untuk kita berjaya..Saya juga dari sekolah harian..Alhamdulillah..



9 comments:

kaAka said...

congrate....=D

azmiramin said...

tahniah!!!!

cimöt said...

seronok aq tengok kwn2 aku dah konvo...aku bila lg??
sabar sabar..

doakan aku ye nabil!!

NadiRah said...

tahniah... ^^

Ken Wooi said...

congrats.. nice smart pic :)

Asyikin Azizan said...

Congrats Mr. Potter..:)

akmal said...

tahniah my bro! tp perjuangan masih belum selesai.....

Bapak said...

tahniah!

GT said...

Congrats! Da lme x jenguk sni ;)