Wednesday, July 21, 2010

Ada Jugak Bump macam nie!

Salam kepada semua sahabat bloggers..

Hahaha..Kalau bump macam ni susah la nak lalu..Walaubagaimanapun, bump yang berbentuk ilusi ini telah direka dengan harapan pemandu akan perlahankan kenderaan.kalau dekat malaysia, rasanya xde lagi macam nie..Kalau ade pun, mesti lagi laju ade la..heheh..kalau bump yang biasa pun laju macam kilat lagi, ni kan bump macam nie..

Kalau penduduk yang biasa dengan tempat tu, mungkin takkan perlahankan kenderaan..betul tak? kalau yang tak biasa dengan jalan tu, baru la dia akan perlahankan keretanya..Tapi saya rasa, kadang2 agak bahaya jugak apabila org terkejut..bile terkejut je, mula la nak ke jalan sebelah..Kalau nak teruk lagi, tak pakai tali pinggang keledar..Memang melekat la dekat cermin depan...haha

So, apa pandangan anda tentang bump jenis ni? Bagus? Merbahaya? atau apa????

Ape2 pun ,mesti ade pro and contra nya kan..huhu..layan je la..huhuh :)

16 comments:

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

hahah..kreatif tol la..
kat ne neyh?
mmg nahas la..brek mgejut neyh!
hu2

SweetyMui2 said...

silap2 blh pancit tayar..haha

tiha said...

bahaya lah...takut kunk dibuat nak mengelak dia ketepi...ada pula budak terlanggar x kenaya...!!!

Berita terbaru dari blog saya

Songs : Maher Zain feat Irf - Allahi Allah Kiya Karo
Cinta perlukan pengorbanan..perlu ker..??
Penamat kepada Hari Pertama

kk said...

bahaya.brek mengejut mahu naya kene langgar dari belakang,wuwuwuw

saya_arief said...

haha..menarik..
nanti kene usul kat ketua kampung ni.

zairie said...

mmg bahaya... :D

my recent post:
ZAIRIE SUKA KORANG PAKAI SHOUT MIX!

Miro Slav said...

bump ke tu..macam org cat kat tar jer...huhuhuh..ke ilusi optik..ahaks

ezany said...

bahaya la.. sape la yg ngok ngek sgt reka mcm ni..

budak chOmel said...

uish.mcm bahaya je ni~ haih.

s h a f i q h a s h i m _____ said...

berbahaya buat kaki gabra :P

akmalhilmi said...

waaahhhhhh
bole hancur bumper kate kalo laju bwk 2
kreatif kowt
hahaha

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hohoho=)

bump idaman. apakah ?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hohoho=)

bump idaman. apakah ?

ateyn said...

bgus btul bumper ney~

ateyn said...

bgus btul bumper ney~

Anonymous said...

Pengkritik bebas:

Beberapa tahun lepas, ada kes eksiden dlm utm (dkt arked cengal) berpunca dari bump yg baru dibuat. Dengar cite, orang yg involve tu ala2 koma jugak. membe aku 2 owang luka parah (ada kena 13 - 17 jahitan) semasa melanggar bump depan CICT UTM time hujan renyai2 beberapa tahun yg lepas.. teruk gak woo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...