Wednesday, July 14, 2010

Tahniah Geng Blogger!!

ilan je nie..
Salam kepada semua rakan2 bloggers tak kira dimana kamu berada..

Pada minggu lepas semua korang dah tahu pasal gathering Gb kan? rasanya kalau sapa yang join GB semua dah tahu..Alhamdulillah program berjaya dilakukan tanpa sebarang masalah besor..Walaupun tak dapat ceburkan diri, tapi sebagai ahli geng blogger, saya tetap beri comitmen kepada Gb..Buktinya, support gathering dengan beli baju..lebihan duit baju tu mungkin dibuat untuk beli peralatan lain..

joe dan ariff
Bukan nak salahkan siapa, tapi pada awalnya memang  nak join..tapi rumah dah jauh, dalam masa yang sama dah nak masuk u, so banyak masalah disitu..Insyallah next gathering mungkin dapat join..huhuh..Joe, bila plak nak buat gathering yang ke 2?hehehe..

tadi masa jalan2 blog din, nampak gambar menarik..katanya gb masuk paper, so saya pun rembat je gambar dia kat sini..hehehe..apa2 pun tahniah yew GB..Pasni mesti ada ramai sponsor..So, senang la nak buat program or gathering...

layan je la....

p/s: din, ak dah kasi kredit kat situ..huhu

17 comments:

Ery Farieha said...

hahah terbaik la nabil
:)
muka aku sgt comel dlm paper tu
hishhh

Kujie said...

tak Nabiel, len kali leh pergi dgn Kak Jie..kita dah satu jajahan rupanya

Kujie said...

ops...tu nabiel lain...ni nabil lain

DaHLia said...

eh, mana nak beli tshirt tu??
nak beli gak..huuh

Thristhan said...

Wow, aku nak join jugak :)

nur hidayah isa said...

kak jie keliru dah ngn nama nabil..huhu

wah dah bergaya dengan baju gb...dayah try pon tak lg..

SweetyMui2 said...

jeles tgk baju..huh!

SweetyMui2 said...
This comment has been removed by the author.
Hasrol Nizam said...

wah, masuk paper Gathering GB..mantap2 satu mukasurat lak tu. makin2 famous la GB lepas ni

.::WaNiE::. said...

right

suruh nuffnang sponsor

shin chan said...

thanks..tak sia2 aku beli kosmo mamai2 tadi..aku tak beli pun bj gb..huhu

azuan said...

bagus betul GB nie huhuu

Supiha said...

bestnyer..tahniah...

ekin said...

wah geng blogger!

http://hanifidrus.blogspot.com said...

Sekarang ni tak blehmasuk gengblogger , ada Malware...benggag aku. Ada cara tak?

Anonymous said...

Urteter nuytre: http://genrodaperg.001webs.com

nurr said...

a'a la kan....rata-rata blog GB ade malware...seb baek antiwalmare sy dpt block ^_^

**santek baju...mn beli? nak gak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...