Sunday, August 15, 2010

3 Model Volkswagen Di Pasang Di Malaysia

Beetle?
Assalamualaikum w.b.t dan selamat berpuasa kepada semua sahabat-sahabat pembaca sekalian..Bagaimana iman? Naik atau turun? Huhuh..

Ok..Kalau korang ada baca paper, dikatakan dalam masa terdekat ni, DRB Hicom akan memasang kereta Volkswagen di Malaysia.Tapi dikhabarkan juga, hanya 3 model je yang akan dipasang di Pekan, pahang.Model ape tu belum dipastikan..Tapi kalau pasang kat Malaysia, harga kurang sikit ke? Siapa yang bijak pandai, jawab la pertanyaan ni..Tapi kalau bleh saya nak model-model ni la dipasang di Malaysia..First adalah Volkswagen Golf GTI..My favorite car..huhu..Kalau murah bleh angkat 2 bungkus...Hahaha..Ni bentuk kereta Golf GTI. 

Second car ialah kereta kura-kura..atau nama lain adalah Beetle. Harap2 kedua-dua kereta ni dipasang di Malaysia..Mungkin bleh dapat murah sikit..

Golf GTI



teringin sgt nak beli kete nie guna duit nuffnang :)
p/s: nak beli guna duit nuffnang :)

11 comments:

SweetyMui2 said...

kete yang ke2 tu cantek :)

aishahumairah said...

he...
kumpul duit nufnang tu ya...;)

encHIx laNDax said...

owh golf gti~~huhu~~

Ann said...

cute nya...

Nur Hawa Mohd Zin said...

ramai gak dah pakai kete ni kan?

faiz said...

Aku sumbangkan 25sen duit nuff untuk ko..nanti dah dapat sebiji kereta tuh bawak aku jalan2 ok bro! haha..

hans said...

comel2 jer
tapi kalau nak beli guna duit nuff..hurmmm...hahha

P/S : Header Baru H.P.B Blog. Thanks Blogger Dark Half!

I*K*T*I*R*A*F said...

somel.sooomel! :D

Anonymous said...

pengkritik bebas:

best2.. mulai harini memabung rm1 sehari.. tunggu 140ribu hari baru cukup.. haha

Camellia said...

saya nampak kete pink! chantek!

nabilah abd rahman said...

fuiyooo...hebat..cun plak tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...