Monday, August 23, 2010

[Gambar]: Cacing Terbesar Di Dunia

cacing besar nie...
Salam dan selamat sejahtera kepada semua pembaca dan penggemar blog ini tidak mengira bangsa dan agama serta dimana jua anda berada..Terima kasih kepada anda kerana menjadikan blog ini sebagai blog harian yg patut anda lawati.. Seperti biasa, sy pasti akan menghidangkan anda (insyAllah) dengan artikal2, ilmu2 dan pelbagai fakta menarik utk dikongsi bersama.

buat2 macam berani...
Anda kenal cacing? anda geli pada cacing? hehehe..ok, kalau sebelum ni kita tengok cacing, mungkin kita buat tak tau je..Sesetengah tu amik cacing buat umpan pancing..Tapi itu cacing kecil..Tapi bagaimanapula kalau cacing besor?? Cacing terbesar di dunia tu....besor mane kah dia? besor ular ke? sanggupkah anda nak buat umpan? hahaha..nak pengang pon takut, ni kan nak buat umpan..Pikir2kan la yew...layan je la gambar ni....:)

panjang benor :)
Digambarkan bahawa cacing ini dijumpai di Ecuador..kebanyakkanya di hutan ecuador..Kalau nak tengok, jemput2 la datang di Ecuador yew..heheh

macam ular da...huhuh
kalau jumpa confirm lari dulu...


p/s: kalau cacing kecik saya tak geli, tapi kalau besor ni, macam geli jugak la..huhuh

14 comments:

SweetyMui2 said...

geli! yikess.. T-T

.::WaNiE::. said...

kecik pun geli ape lagi besar canie

hihihi

Hazzy Ishak said...

yucks!!

Hamli Sanai said...

Besar giler, kalau jumpe kompem lari neh.. Mcm ular der~~

faiz said...

Tangkap, baling kat Mui2..hahah..teringat dulu kat sekolah member2 tangkap cacing banyak letak kat bawah meja dak perempuan..huru hara kelas..haihh..zaman muda2..besar seyh cacing ni..

Nabiel said...

bro...rse2...
ikan ape sesuai tuk cacing nie?
ak rse xde ikan.sbb ikan pn takot nk mkn!hahaha

[z@ck] said...

*meremang*

anisizatyA.J said...

Cacing mutant!!!! *lariiiii*

Anonymous said...

pengkritik bebas:

ni kalau buat mancing ni, jerung pn tak lalu nak makan..

Dc said...

besar beno cacing tu..~~ huh..klu 1st time tgok..confirm terkejut beruk:))

kurawk said...

mak aih..
ni nak pakai mata kail beso mane nih!
hahaa

eiysya zasya's said...

besarnya..tak geli kot..tp takot..macam ular..huhu~

amie... said...

eyerrkkk....gelinyerrr...kembang2 bulu tengkok tgk cacing...

H Y D E said...

mak aih...ni klu 'ter'masuk lubang b*tthole ni cmna agaknya eh?...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...