Monday, August 16, 2010

[Hot] : Jawatan Kosong Terkini

Assalamualaikum w.b.t dan selamat berbuka puasa..Di samping kita berbuka ni, ingatkah kita pada sudara-saudara seislam kita di palestine, jiran2 kita? adakah mereka dapat bebuka dengan keadaan yang dalam keadaan sempurna? oleh itu, sama2 kita renung2ka dan berjimat cermat ketika membeli juadah berbuka. :)

Tiba-tiba intro jadi panjang macam tazkirah plak..HUhu..Ok, sebebnarnya nak update tentang jawatan kosong terkini yang ada di Malaysia..Sebenarnya banyak sgt..Tapi yang saya tunjuk ni hanyalah sebahagian daripadanya..Amatlah rugi kalau siapa yang tidak mengambil peluang dengan apa yang ada..Kalau dah baca article ni, cepat2 la amik peluang isi..jangan memilih pekerjaan..so, kalau ada jiran2 yang belum ada kerja, suwuh diorang tengok kat sini..mane la nak tahu..rezeki masing-masing. Jom tengok jawatan kosong ape lagi yang ada:

selamat bertarawikh :)


1. Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat (Pemaju Masyarakat TABIKA) Gred S27
Tarikh tutup : 29/8/2010
1. Pembantu Pembangunan Masyarakat (Pembantu Pemaju Masyarakat Tabika) Gred S17
Tarikh tutup : 24/8/2010

1. PEGAWAI TADBIR N41
2. PEGAWAI PEMBANGUNAN MASYARAKAT S41
Tarikh tutup : 28/8/2010

1. PEMANDU KENDERAAN GRED R3
2. PEMBANTU AM PEJABAT GRED N1
3. PEKERJA AWAM GRED R1
Tarikh tutup : 22/8/2010

E ) Kumpulan Karangkraf :
1. KARTUNIS/ILLUSTRATOR
2. DESPATCH
3. CHARGEMAN SHAH ALAM
4. PEGAWAI / EKSEKUTIF PEMASARAN & PENGEDARAN
5. KERANI PEMASARAN DAN PENGEDARAN (KONTRAK)
6. PEMBANTU PEMASARAN
7. PEGAWAI / EKSEKUTIF PEMASARAN & PENGEDARAN
8. KERANI AKAUN KARANGKRAF
9. EKSEKUTIF AKAUN KARANGKRAF
10. PUBLIC RELATION EXECUTIVE
11. WARTAWAN MAJALAH
12. EDITOR BUKU
13. PEMANDU PERIBADI BOAD OF DIRECTOR
14. KERANI
15. PEREKA GRAFIK
16. PELATIH PENCETAK/PEMBANTU PENGELUARAN
Tarikh tutup : n.a
1. JURUTERA GRED J41 (TETAP)
Tarikh tutup : 30/8/2010

Untuk keterangan lanjut layari : http://www.index.com.my

5 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

nabil awe cube klik nak masuk..tapi tak blh..error

nabil_potter said...

oic..jab2 nak edit something..

nabil_potter said...

rasanya dah boleh..try la..

Nur Hawa Mohd Zin said...

hah ok, blh dah..hehe..tq ya

Anonymous said...

pengkritik bebas:

ha apa lg.. pakat2 isi la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...