[Review] : Website Paling Best

Asslamualaikum w.b.t kepada semua sahabat pembaca, dahabat bloggers dan sahabat followers..

Alhamdulillah, walaupun amat sebok sekarang ni, saya masih lagi dapat masa untuk kongsikan something untuk anda semua..Saya pasti, dalam bulan puasa ni semua orang sebok sangat,,Sebok berpesta Ibadah..betul ke tidak?huhu..Disamping anda sebok berpesta ibadah, saya nak tambahkan lagi satu lagi bahan yang mana insyAllah dapat membantu anda supaya tidak sesat sampai bila-bila..

contoh paparan dia..
Ok..laman web yang saya maksudkan adalah http://tanzil.info . Laman web ni dikongsikan oleh Pengkritik bebas aka my bro. So far saya tak pernah lagi jumpa web yang macam ni..Biasanya kalau jumpa pun, hanya ada bacaan dia saja..Tapi kali ni siap ada terjemahan dan dia fokus kepada ayat yang kita nak baca..PAstu pulak, kita boleh pilih suara sapa yang kita nak..Menarik bukan? 


terjemahan surah..

Laman web yang saya maksudkan ini tanzil.info adalah weeb untuk baca quran. insyAllah kita dapat improve bacaan kita dengan wen tanzil.info ni..Saya ulang, tanzil.info..Website yang paling menarik bagi saya buat masa sekarang.Saya yakin, sesuai sangat untuk semua golongan masyarakat..Kalau ade internet kat umah tu, tunjuk la kat family anda..InsyAllah Free of charge..Tak perlu beli CD lagi..Hanya perlu internet connection..So, selamat mengunjungi web ni..Benda yang baik kena kongsi-kongsikan..Kalau nak copy article ni, jgn lupa krediktkan okey..

Wasalam.

9 comments:

faiz said...

Nice! Lagi2 bulan puasa ni..elok sangat2 =)

juma said...

salam..wah.entry kiter lebih kurang.huhu

hazman aka species1980 said...

suatu perkongsian yang baik di bulan yang mulia ini....

me_yana said...

menarik2.. =)

ayin~weeweet said...

oh,tq.lepas ni xpayah dgr lagu.dgr org bc quran je kan :)

s h a f i q h a s h i m _____ said...

thanks :D

Hasrol Nizam said...

aku share kan di facebook.. =)

Susah ke nak berblog ni?

Anonymous said...

pengkritik bebas:

Yang paling best, dia siap ada terjemahan.. terjemahan pulak buleh pilih dari perlbagai perterjemah dan pelbagai bahasa.. just move kan cursor ke ayat yg kita nak diterjemahkan, insyAllah akan keluar terjemahan tu.. se;amat beramal

Anonymous said...

pengkritik bebas:

Yang paling best, dia siap ada terjemahan.. terjemahan pulak buleh pilih dari perlbagai perterjemah dan pelbagai bahasa.. just move kan cursor ke ayat yg kita nak diterjemahkan, insyAllah akan keluar terjemahan tu.. se;amat beramal