Saturday, August 7, 2010

Selendang || Shawl Online For Puasa Sale

Assalamualaiukm kepada semua sahabat pembaca..
HArini bukan untuk sedih2 lagi..Tapi ari ni saya nak jual something..Heheh..Bulan ramadhan akan tiba..Ramai org akan pikir untuk membeli-belah untuk hari raya..so, kat sini, saya selaku promoter ingin mempromosikan selendang ape ntah..Hahaha..nak cakap pun tak tau..saya tak pakai benda2 cmni..kalau nak tanya kain ape, warna ape ade, bukan tanya kat sini okey..Huhu...so, layan je la...

For more information, klik sini:

p/s: sesiapa yang berminat untuk mempromosikan produk anda, sila emailkan butirannya di nabilpotter@gmail.com

p/s: tertaklut pada terma dan syarat :)

3 comments:

hans said...

nasib aku xpakai shawl
hohoho
kalau tak habis duit aku memborong


P/S : Review Novel/Buku : Naskhah Natrah Karya Fatini Yaacob Wajib Dibeli Dan Dibaca!

nabil_potter said...

haha..yo la tu.. :)

Anonymous said...

http://cheapshawls4sale.blogspot.com/
link ni tgk la...shawls die mmg best...murah pon murah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...