Terjah Blog 1 : Coretanmayaku

Assalamualaikum kepada readers dan bloggers semua..

Fuhh,,hujung minggu ni saya nak buat satu lagi slot iaitu Terjah blog...Blog yang akan saya terjah adalah blog yang telah meerjah blog saya dulu..heheh..Paham tak? kalau nak diterjah oleh saya, kena buat entry dulu untuk blog saya nie..Seperti maya ni, dia dah buat edisi jalan2 pada 1 may 2010..Oleh sebab itu, ini la balasannya..Blog anda diterjah ok..hehehe..Ini link dia yang telah buat terjah keatas blog ini-->http://coretanmayaku.blogspot.com/2010/05/edisi-jalan2-ke-blog-nabil-potter.html 

Saya sebenarnya tak pandai nak terjah2 nie..tapi disebabkan blog saya telah direview, so saya nak story sikit pasal blog nie..Blognya simple dan menarik..pada pandagan saya, dia ni berpotensi menjadi bloggers yang hebat kelak..Entry dia adalah entry yang banyak informasi untuk kita semua..Maya ni kalau tak salah orang sarawak..Kiranaya Sarawakian la nie..huehu..Rasanya sarawak dekat miri..Betul tak?Tajuk blognya adalah Fantasi & Realiti, duniaku..Ntah la mane dia dapat tajuk tu..So, korang kena g tanya dia la ekk..Fantasi..dunia khayalanku, Realiti..dunia sebenarku...itulah blog description nya..Nak tahu siapa dia tuan empunya blog ni, klik sini

p/s: thanks sebab sudi buat terjahan ke blog ini.... 
p/s: semoga terus berblog ok..
p/s: kalau nak jugak diterjah, terjah blog ini dulu yew..xde banner dan follow mem mollow pon..huh

10 comments:

Syazana said...

nak jugak nak jugak

Imran Azman said...

hahaha.. nak jugak lah~

Hariz said...

Terjahhhhhhhhh
hehehe

New Entry Prof-Hariz
Prof Hariz @ Facebook

Admin said...

salam nabil....wah terjahan ptama ke blog maya ya...tq....komen menarik...tp skrg blum ada smngt nk bblog..ada mslh sikit...pening kepala...


maya
http://coretanmayaku.blogspot.com/

hans said...

ku ada sorang blogger sarawak yg dia rajin singgah blog aku
kadang2 tu belajar la sikit2 bahasa sarawak dkt blog dia
hohoho

P/S : Milah Hot Tapi Aku Lagi Hot!

darkbatman said...

wahh..sonok kan biler kene review?hehe

SweetyMui2 said...

wahh..ada terjah gak :p

Nabiel said...

wahhh~
menarik nie~nti terjah ak lak yea!hehehe

nabilpotter said...

hans--> sape dia?

bleh..xde hal la nak terjah balik..huhu

LiFe KaMi said...

pergh bole masuk melodi ni..kite terjah sama dia..hehe