Tonton Jejak Rasul 16 Secara Online

Assalamualaikum kepada semua sahabat pembaca, bloggers dan followers sekalian..Insyallah sekarang ni dah masuk ke dalam pertengahan bulan ramadhan.So, far cmna amal2 harian kita? bertambah mahupun berkurang?kalau berkurang, segera tambahkan..Aggaplah ini ramadhan yang terakhir buat kita..

Sehubungan dengan itu, pelbagai sajian rohani dibuat khas untuk mengisi masa dalam bulan berpuasa dengan perkara2 yang dapat memberi pengajaran kepada kita semua..Antara perkara yang popular ialah Jejak Rasul terbitan TV3.Untuk pengetahuan, Jejak Rasul telah bersiaran selama 16 tahun sejak 1995. Kali ni, Jejak Rasul 16 mengetegahkan 3 tajuk yang berbeza antaranya srikanadi untuk 1-10 ramadhan, bani israil 11-20 ramadhan dan Jihad 21-30 ramadhan.

Antara negara-negara yang telah mereka lawati dan membuat siaran untuk Jejak rasul ke 16  ini adalah Syria, Mesir, Palestine dan Israel.Untuk makluman juga, apa yang best Jejak Rasul kali ni, ia turui ditayangkan secara serentak di Indonesia dan Brunei.

So, jangan lupa untuk menonton rancangan yang telah mendapat rating tertinggi hingga 1.5 juta ni..Kini anda tidak perlu membeli tv..Bukan alasan lagi untuk tidak tengok Jejak Rasul untuk musim ini..Berikut adalah beberapa link yang saya boleh beri untuk anda untuk tengok JEjak Rasul 16 yang bermula 1 Ramadhan ini.

Antara linknya adalah:

LINK 1
LINK 2 


Selamat menonton :)









Kalau nak tengok TV1, Tv2, boleh klik sini--> SINI

p/s: jgn tgk Tv sampai lupa g semayang pulak sudah la..huhu
p/s: jgn lupa kongsika dekat FB anda :)
p/s: Radio Online--> COMING SOON

2 comments:

hans said...

aku lebih suka jejak rasul musim yang awal2 dlu

P/S : Apa Yang Best Di Ambang Malam Sebelum Berpuasa

queenlyana said...

Saya sudah lama tak tengok Jejak Rasul. Huhuhu Teringin nak tengok balik. InsyaAllah.

Anyway, happy blogging ok !