Saturday, November 13, 2010

Gambar Upacara Pembukaan Temasya Sukan Asia XVI Guangzhou 2010

 Salam.Upacara Pembukaan Temasya Sukan Asia XVI Guangzhou 2010 berjaya berlangsung dengan jaya dan gahnya. Sukan Asia di Guangzhou ni merupakan sukan Asia kali ke 16 dan China merupakan Negara yang mendapat kepercayaan untuk jayakan sukan Asia pada kali ini.

Esok bermulalah persaingan secara rasmi dan beberapa acara turut dipertandingkan melibatkan kontijen Negara kita.Antara acara yang dipertandingkan esok adalah seperti Wushu, Berbasikal, Menembak dan renang. InsyAllah, esok pingat Emas pertama negara akan kita perolehi.

Sekian saja untuk kali ini..MAjulah Sukan Untuk Negara.

16 comments:

jackieKOH said...

terbaek r.........

Entri Terbaru [kot?] : Aku dan Drama

ahmad jo said...
This comment has been removed by the author.
ahmad jo said...

mmg hebat la opening ceremony kali ni.. gud job n well done China.. ;)

HAZWAN17 said...

meriah gak opening asian game ni erk

rossoneri said...

lawanyaa...

Emilia Emira said...

lawa seyes..

che-Q zoe said...

hoho..best

diana said...

akak tengok gak..
best la..
berapa la bajet diorang untuk pembukaan ni kan?
tapi tak boleh lawan doha la.
yang tu terbaik ..

Nuff4u said...

salam ziarah pagi

Imzainieyzulkipli said...

superb kot.

darkbatman said...

mcm best pembukaan dia..lawa giler cahaya dia.

::FAIZ FARISH:: said...

wow...

SweetyMui2 said...

giler hebat opening dia kan..haaiishhh

dyalova said...

cantiknya. best lau dapat tgk real ni.tv pon tak dapat nak tgk =p

ProfHariz said...

Permbukaan yang sangat superb!

mye said...

wow bestnya..
ble r dpt pegi sana..
huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...