DiGi WWWOW Awards | nabill potter

DiGi semakin hari semakin akrab pulak dengan bloggers seantero dunia..Kalau dulunya DiGi banyak organize contest yang berkaitan dengan remaja2..Selepas pada itu, DiGi telah join venture dengan Nuffnang dan merupakan salah satu sahabat baik dengan Nuffnang.

Kini, DiGi sekali lagi tampil menganjurkan contest yang agak besar jugak dimana mempunyai banyak sangat kategory yang boleh kita sertai. Kebanyakkan bloggers memang tidak melepaskan peluang dengan masuk dibawah category Blogger Of The Year. Kalau ikutkan nak menang, memang agak susah la sebab banyak sangat saingan daripada bloggers otai lain seperti khai, bro ben ashaari, cik epal, dan ramai lagi ar blogger yang mantap2.Tapi itu semuanya bukan penghalang untuk saya masuk..hehehe..


Target tak nak menang pon.Just nak cari experience berentap bersama2 dengan bloggers2 otai ni..Kalau dapat top 100 pon jadi la..Tapi kalau la anda suka untuk tengok blog saya ni berada di top 100, anda semua boleh la sama2 vote blog saya ni di sini--> http://www.wwwow.my/Detail.aspx?cd=240411212054437

Sebelum nak vote tu, anda mestilah like ada daftar dengan FB. Mudah je register dia, just klik register dan connect to FB. Makanya, siapa yang nak vote, mestilah mempunyai account FB. Kalau xde FB, twitter pon boleh aje..Tapi boleh promote je la..Kejayaan saya adalah kejayaan untuk kita bersama. Menang kalah adat permainan. Tapi kita ukur sejauh mana usaha yang kita lakukan untuk mencapai ke arah kemenangan..

Semuanya di tangan anda..Buat pembaca yang rajin2 singgah di blog ini, ce try vote 1.. hehehe..Selamat menjalani peperiksaan dan selamat mengundi..

4 comments:

::FAIZ:: said...

good luck

Bro Framestone said...

apa benda nie he...23x

nabilpotter said...

bro, buat2 tak tahu pulak..hahaha

Anonymous said...

smoga bejaya tauw...!!!
heee... >_*

-anak ibu-