Nabil kembali berblogging

Perhatian, entry kali ini mempunyai kandungan yang berkaitan dengan penulis dan tidak ada kaitan dengan mana2 orang sama ada yang masih hidup atau pun telah meniggal dunia.Ini adalah coretan suka2 seorang mahasiswa..

Alhamdulillah, petang tadi tamat sudah telecommunication exhibition 2011 dimana di situ juga terdapat pembentangan projek final year. Bila dah present, maka satu lagi tapak ke hadapan untuk menamatkan zaman degree yang indah di UTM tercinta..Lepas ni just fokus kepada penulisan thesis dan juga final exam..



Ok..Bila dah present, makanya masa pon semakin mengizinkan saya untuk kembali berblogging..Ramai juga yang tanya kenapa lama tak nampak? kenapa tak update blog? dan tak juga ada yang bertanya tips2 untuk majukan blog dan tingkatkan followers..Kalau diperhatikan kepada bilangan followers, walaupun saya hanya update 2 entry seinggu, tapi bilangan followers boleh dikatakan menigkat dengan puratanya sehari 1orang..Ahamdulillah ..Followers adalah tulang belakang kepada blog ini..Tanpa followers, blog ini tak kemana..

Sekadar ingin luahkan perasaan..InsyAllah, esok akan diupdate lagi entry2 menarik..Selamat menjalani peperiksaan akhir semester. :)

9 comments:

Anna...the stories untold... said...

teruskan menulis entri2 yg menarik ye!
suke entri stiap jumaat tu..
keep it up ya!!

Jol Karim said...

abang! saya mnat giler blog abang nie. abng idola blog sy la. hehe. hope dpt jdi mcm abang ar. lagi satu kalau boleh, comment blog saya boleh x bang?. klau boleh la. hope abg baca comment nie. sy blaja dri blog abng.

akmal said...

tahniah.. cuma selangkah sahaja lagi, anda akan bergelar seorang JURUTERA. Jadilah seorang Jurutera yg berbakti kepada agama, keluarga dan masyarakat. Tapi ingat, perjuangan tidak berhenti setakat ini sahaja. Perjuangan kita masih belum selesai. hehe..

-engineer pencen-

Nabilla Nasir said...

selamat kembali =)))

::FAIZ:: said...

welcome back

Izyan Balqis said...

selamat kembali~ cewah~

SweetyMui2 said...

waa..bestnya dh present.kami lepas final exam..sobss..masih nervous n tension lagi ni..huu

Jol Karim said...

thank you abg nabil POTTER! :) serius teruja.

Ken Wooi said...

keep on blogging! :D