Sunday, July 24, 2011

Video Best | As the Muslims kill their animals?

SAlam semua..Disamping menghabiskan sisa-sisa hujung minggu anda, apa kata korang cuba tengok video yang akan saya share ni..Video ni mengisahkan bagaimana powernya Islam tu sendiri jika di ucap pada binatang pon binatang akan faham..

Ini nak menangkis tanggapan orang bukan Islam yang mengatakan cara sembelih Islam adalah menyakitkan binatang dan sebagainya..Tapi, dalam video ni korang boleh tengok sendiri..



Dengan beberapa ayat seperti " Bismillahiallhuakbar" dapat menenangkan bianatang yang akan disembelih tanpa perlu mengikat ataupun tambat kat mana2..

Maksudnya, binatang yang disembelih tidak di dalam keadaan yang panik malah lebih tenang bila menyebut ayat-ayat suci...Bila haiwan yang akan disembelih berada dalam keadaan tenang, maka tentu sekali dia dah bersedia untuk disembelih walaupun secara hidup-hidup..

Kalau cakap, mesti korang tak percaya..Belum tengok belum tahu..So, tengok la dulu..

ALLAHUAKBAR!

Ada sambungan part seterusnya...

5 comments:

an nyek said...

sebenarnya cara islam menyembelih adalah yg plg terbaik...tdk kejam mcm apa yg org luar katakan...setiap apa syrt islm, cr islm ade hikmahnya

nabil_potter said...

yup..setuju..

Anonymous said...

Err,,tapi video ni x menunjukkan yg sembelihan x menyakitkan, xsembelih lagi pun.

nabil_potter said...

tunggu part seterusnya...

Jαnnαhツ said...

mana part kedua???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...