Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin 1432H

Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera..

InsyAllah, dalam masa beberapa jam lagi kita akan menyambut hari raya aidilfitri dimana juga disebut sebagai hari raya puasa..Sebenarnya, hari raya aidilfitri adalah hari dimana kita kembali kepada fitrah iaitu dengan hati yang suci seperti baru dilahirkan di muka bumi ini setelah 1 bulan bersama madrasah Ramadhan. Tapi, adakah Aidilfitri kali ini lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya?




 Bagaimana nak tahu Aidilfitri kali ini lebih baik ke tidak? Rujuk balik  kepada amalan yang kita lakukan pada bulan Ramadhan..InsyAlah, tepuk dada tanyalah Iman.

Di kesempatan ini, saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin kepada sesiapa sahaja yang mengenali diri saya sama ada secara benar ataupun alam maya. Beribu2 kemaafan andai kata tersasul kata ketika menulis, terguris kata mahupun apa saja yang membuatkan anda terasa, 10 jari kususun meminta ampun dan maaf. Betul2 nak maaf sebab tahun ni prestasi untuk mengupdate blog amatlah rendah..

Tak sempat nak update blog bila dah kerja..Dulu masa student insyAllah 1 bulan 60 entry tu pejam celik je..Hehehe..Kepada yang nak drive pulang ke kampung tu, hati-hati di jalan raya..Kalau mengantuk tido la dulu yew..Jangan tinggalkan prinsip 2 saat yang telah kita pelajari masa amik lesen dulu..Ingatlah orang yang tersayang.. Jangan jadikan lebuhraya ini sebagai pusara yang tidak bertanda.( Najib Razak)

Salam Syawal dari saya..

Nabil Fahmi Azizan

29 August 2011/ 29 Ramadhan 1432 H



p/s: jagan lupa bayar Zakat.


6 comments:

Nabiel said...

Selamat hari raye bro~=)

amalshahrir said...

selamat hari raya bang bil.haha

cOnfuSeME said...

selamat hari raya nabil...jemput dtg umah ye..:)

naqib faiz said...

bro, walaupun kita tak saling mengenali, tapi aku rasa tak salah kalau aku nak mintak ampun ngan ko kan? haha.. andai aku ada ter-apa-apa kat ko, aku mintak ampun ujung rambut sampai ujung kaki. SALAM AIDILFITRI.

FARHA (^_^) said...

selamat hari raya ... ^_^

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

selamat hari raya ye :)